Alla inlägg under november 2008

Av Sara Eliasson - 29 november 2008 16:21

säger bara en jävla sak nu annette. ja jag vet att du läser min blogg. du är inte välkommen att hålla på att snoka. jag snmokar fan inte om dig och kunde inte bry mig mera! tänk bara på att döda min pappa och ta hans pengar! och du ska fanemig inte länka mig på din jävla blogg som du desutom är för feg för att visa för alla. jag står alla fall för vad jag tycker om dig som en vuxen människa till skillnad från dig som skriver fula och elaka saker till mig när du är full på msn men det är slut med det då jag har vlockat dig där. det är synd att jagi nte kunde blockera jocke på bdb, tro mig jag hade gjort det om jag kunnat. men som vanligt antar jag att du redan har blockerat mig på msn efter den fega påhoppningen och redan blockerat mig på pappas msn oxå precis som du hade gjort på robert och ronnie. ja. jag har oxå ögon. jag vet nog vad som händer när du tror att ingen ser. och om du otroligtvis svarar på det här så kan du väl iaf vara nykter. ser fram i mot december om du vågar. jag ska säga allt till hela världen och spräcka din lilla fittbubbla. see yyyyyyooooooooouuuu in HELL!

Av Sara Eliasson - 13 november 2008 20:03

i dag ar det strömavbrott, i hela byn, när jag ensam hemma. kul. not. tror aldrig att jag cyklat snabbare i hela mitt liv in till stan där trygghten fanns.

jösses vad jag önskar att jag bara kunde få bränna ner huset i övik. fattar inte hur det kan gå så mkt pengar när det är tre personer på en sådan bra lön? hur var det med blodtrycket nu? jag hoppas du hinner gifta dig så hon får de pengarna med. barndomstavlorna kan man nog barar glömma, det går nog till en ny skärm eller liknade när du är död. fast när jag tänker på det kanske vill jag inte ha tavlorna, skulle jag verkligen vilja se tillbaka på den mest jobbigaste tiden i mitt liv? kanske skulle jag bara komma i håg de bra sakerna och strunta i alla annat. tänk- vi båda var villiga att glömma det förflutna för att komma överens med dig. en dolk i ryggen borde man vara van vid men det är rosten av de gamla såren som spricker och gör ont när du hugger nya jack i våra själar och för att citera min bror.

I hope you crash and burn motherfucker! ne okej, det var mina ord. han var snällare. men jag har ett budskap med allt i alla fall som jag vill att du minns när du dör ensam på denna jord.

vi hatar dig.

Av Sara Eliasson - 8 november 2008 15:01

ja.

jag kan äntligen biten då Pete growlar enligt en viss person och är stolt över det. kommer alltid att tänka på dig då jag hör den låten så du vet M.

fick världens jobbisgate samtal i går från en person som inte exister längre i min värld. fatta. du är död för mig!

var i sundsvall och kunde inte göra något, men jag antar att det var fyllan som pratade, tänk innan man pratar är det ett koncept som existerar för er? eller nej jag som har satt dig i skiten, oohh allt är mitt fel såklart, det var ju bara jag som inbillade mig allt, eller hur var det nu? självklart ska jag ha skulden för allt, ja det trodde tillochmed jag ett tag, jag var villig att ta på mig skulden för det oxå. men inte mer. när du kastar smuts på M då blir jag förbannad då jag har fått det bekräftat, det var inte mitt fel. och det är inte M's heller. inte på långa vägar.

men jag säger det, kom inte till mig för tröst igen, jag har valt sida sedan barnsben och kommer aldrig att byta, aldrig. I hate you and your fucking ''perfect'' family - what a fucking joke. just a big fucking joke.


M

Av Sara Eliasson - 5 november 2008 19:49

til my bodie is dust

til my soul is nomore, I will love you, Love you

den enda som räknas när det kommer till kritan är du M.

du är den enda jag skulle dö för.

jag kommer alltid att stå bakom dig.

I love you baby


Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards