Alla inlägg under november 2012

Av Sara Eliasson - 29 november 2012 23:39

äh ja jag vet att typ jag inte varit här på likke a zillion years men, ja.

inser att jag har typ bloggat varje dag före min födelseag, jippi. intressant dock och se hur jag går lite mer från hoppfull till lite mer cynisk som åren går.

baha.

till alla som undrar, ja -  jag ska fira min födelsedag  och ja - jag kommer säkerligen att inte bry mig lika mkt som jag borde göra. ja jag vet att jag borde vara mer exited över allt, men helt allvarigt talat så bryr jag mig inte om att jag fyller år. 

bah.


har kollat in mina tidigare inlägg och kan summeras upp snabbt.

1. rent skärt hat.

2.bubblande lycka och någonting att bevisa.

3.ångestblandad glädje med fortfarande någon att bevisa.

i dag? well, vi får väl se.... elller hur?





 

my heart is not broken anymore.

for all the good it does me.



Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards