Alla inlägg under oktober 2011

Av Sara Eliasson - 17 oktober 2011 18:24

ja, ni hörde rätt, jag är fullt beredd på att ha ihjäl na, om ryktet stämmer att Lady fucking Gaga ska ta över efter freddie i Queen som sångare så ska jag med ett leende på läpparna spränga globen då de kommer ditt( its a mercy kill I tell you all)

började nästan gråta då nyheten kom och min kära bror satt tyst i telefonen i flera minuter djupt chockad, och han hatade redan gaga.

- ja men det är ju där hon har tagit sitt namn, från Radio gaga.

sara - OHHHHHH reallYYYYY?:O det visste jag inte innan -_- stupid whore

det värsta är att alla snorungar som inte har vettet att ha lyssnat på Queen och kan sjunga med lite i We will rock you men egentligen inte har en aning om vem som gör låten kommer ifrån kommer att säga.

- Åhhhh har du hört Queen?

( Det är nu då jag börjar koka innombords och spänner med tårna som jag gör när jag är arg, biter mig i läppen och tar sats för att skälla ut meningen)

- JA! DET HAR JAG JAG! MEN INTE DU DIN K*KSUGARE!


mår bättre bara av att tänka på det.... haha

men allvarligt nu kör jag seriös bojkott av Gaga, har tagit bort hennes låtar, när nya "Queen" kommer så ska jag ha på mig öronproppar och börja ha demonstrationer på torget.

allså som lisa sa och alla andra som har vett i huvuet, om de kunde tagit någon som kunde sjunga från början iaf, nej för all det ta någon transexuell hora som står där och viftar på röven med autotune som sin bästa vän på scenen.


För alla ev Lady Gaga fans som läser detta och tar illa vid sig av mitt hat har jag bara en sak att säga, jag hade ingenting emot Lady Gaga förut, men hon rör ett område som är heligt och detta kan ej förlåtas, hon måste bort, det är bara så.

hon måste dö.


eftersom mitt hat aldrig kommer att ta slut över det här och jag skulle kunna fortsätta bitcha om henne tills jag ruttnade bort och firade med ferris så slänger jag upp en bild i stället eftersom jag fått så mkt posetiv reaktion på den enjoy, and gaga, die whore, die!

puss

  

( VERONICA MAGGIO DU ÄR BÄST!)


Av Sara Eliasson - 1 oktober 2011 13:56

yeah jag vet att jag är efter men jag är nog lite kär i denna låt, michael bolton love 4 ever! hahahaa


just ja, alla kanske inte vet vad jag pratar om, då ska jag meddela att det är lonley island med jack sparrow, epic!


 


i dag skulle jag egentligen farit ut till äbro och firat emelie men min röst försvann och hostan gjorde sig påmind, få se om jag har kraft nog att dra mig ut i kväll, har typ vaknat så pass tidigt att det inte ens känns som jag har varit ledig från jobbet den här veckan, har spenderat dagen med att sitta på golvet framför tvn med en handduk i knät och färgat löshåret(igen) får se om det bli bättre denna gång, annars slingar jag banne mig mitt eget hår!

nää nu ska jag ut eftersom jag måste, jäkla hyrfilmer allså..... suck

puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards