Alla inlägg under mars 2010

Av Sara Eliasson - 31 mars 2010 13:57

ahhhhh blahblahblahblah....

men Ke$ha! har jag inte bett dig dra åt helvete flera gånger nu? va?:O



ursäkta avbrottet men hon vill så gärna vara med när jag är här och försöker att koncentrera mig.


så. vi pratade sting, vi pratade om haiti. vad mer kan vi prata om.

och jag kära läsare, ni har gissat rätt, detta kommer att bli en av sara eliasson (o)berömda helt mentalt vridna blogginlägg.

håll till godo!


hittade ett gammalt fotot på mig sj som var sedan förra året, omg i loved my hair back then, nu är det bara formlöst och trist :(


det var så det hette, being human! aha!


cry me a river.


puss

Av Sara Eliasson - 26 mars 2010 17:26

ojojoj detta blir inte långt för att jag ser megacool ut i hörlurar och är allmänt less på det jäkla silent hill väder som verkar hemsöka den norra delen av sverige. eller ja, hsand iaf -_-



jag och lisa i fredags, yeahhhhhh;D katish

synd att min frisyr inte syndes meer :( den var awsome!

and we rule! paow! ( mina ljudeffekter är bäst)


    

jag och lisa skrattade oss runt birsta i ett spontanbesök från min sida, har löshår på mig som jag bannemig tänker köpa när jag får råd, och även de vackra och helt oväntade örhängen som jag fick av lisa dagen innan, du är bäst syster<3


puss

Av Sara Eliasson - 23 mars 2010 13:51

åhhh i dag är det soligt men allt jag vill ärligt talat göra är att vara innom hus och skriva, har insett hur mkt jag saknar det nu när jag inte kan.

fan.


and allt jag gjort... borta! borta! ( snyftar förtvivlat av vreden) jag var inte ens smart nog att spara efter jag gjort saker, allså .... känner bara för att skrika och göra något radikalt, typ slänga tomater på random people.... haha (a)


har haft en 80-tals låt på hjärnan hela dagen som tack och lov bytte ut den förra som lisa hade matat mig med hela helgen, den är bra men jag blir typ som en upprepad jukebox och kan driva mig sj och framför allt andra med att sjunga på en meningen i en hel dag utan problem.. xD

fråga min bror bara, han lyssnar inte ens på mig längre när jag börjar göra så :P


''Not that I don't like you,
I'm just at a party.
And I am sick and tired
Of my phone r-ringing.''

 

puss

Av Sara Eliasson - 22 mars 2010 12:00

åhåhåhhhh har haft en underbart spännande och slapp helg som har varit, även om det har hänt saker känns det som att det inte har hänt något alls, som om någon frågade mig vad jag gjorde i fredags skulle jag svara.

- ähh jaa vad gjorde jag?

xD


Det blev iaf en legendarisk lisa-och-sara-helg (från början iaf mohaha) som vanligt var vi bäst och snyggast utan tvivel:D

fredagen blev rätt lyckad om jag får säga det sj^^ och det gör jag:P


lördagen var inte saras dag då bakfylla hälsade på likt ett brev på posten, blä. men hade rätt roligt ändå och det slutade med att jag och lisa drog ner på bio för att se ''I love you Phillip Morris'' som jag tyckte var underbar, haha lisa kände inte samma förtjusning som mig, men hell, det var ett under att vi ens kunde komma överens om en film med tanke på att det brukar ta flera timmar innan vi ens kan nära oss en förlikning ;D


ah, det har som i vanligt ordning, varit en underbar helg när jag är tillsammans med min lilla lilla syster<3


i dag blir det ab och omskrivning av cv då det försvann när datorn slutade att fundera, fan! det var asbra oxå!

puss

Av Sara Eliasson - 19 mars 2010 12:40

satt och tittade på melodifestivalen härromdagen, repris ofc och fick fan den där låten på hjärnan på en gång, varför kunde de inte h skickat den för i stället för vinnarlåten som jag ärligt inte ens kommer i håg, sista plats i esc är kommer vi! (igen för 5 året i rad?)


¨men nu ska jag dra för jag  och lisa ska kicka ass i kväll på kareoken;D


puss

Av Sara Eliasson - 15 mars 2010 12:19

ah blahblahblahblah


jag kan inte sluta heller, varför åh varför snurrar den låten runt i mitthuvud hela tiden?

eftersom datorn fortfaranade är sönder befinner jag mig på biblioteket i hsand och lyssnar på en debatt/utfrågning mellan en moderat(hoho vi vet ju alla vad sara tycker om dem.) och en annan människa, ska äntligen kanske kanske börja att plugga igen, det längtas till det.

saknar mina små lamm mkt mkt mkt


Magnus,Lisa,Leila - kom tillbaka! <3


fick redan på en jätteepic nyhet för en stund sedan och jag önskar denna person all lycka och välgång i livet, hon förtjänar det<3

men nu ska jag gå, jag är sjukt sugen att lyssna närmare på moderaten då jag vill som om de fortfarande gömmer svanesen,hornen och höggaffeln bakom sina blå kostymer.


puss

Av Sara Eliasson - 12 mars 2010 12:55

chippendales - tidigt stadium.


hello, numera går det ganska långt mellan gångerna men endå och hallå lixom, vad gör man när datorn har kajkat och en del av ens mänsklighet har flugit sin kos?


borde skriva något samhällskritiskt men jag vet inte, har inte snappat upp något på sista tiden mer än det vanliga, såg att man ska göra en film om hirosima, kan bli intressant antar jag, hoppas bara att det inte blir en pearl harbour där man är mer fokuserad på hur intrigen mellan peronerna var mer än själva kriget.

fast, detta var inget krig. det var ett massmord.


ska färga håret, försöka att få hem min bror att komma hemma igen och försöka att klara ut left 4 dead 2 utan att bli paranoid på kvällarna när jag ligger ensam och inte har ett ljus omkring mig för att den så kallade snöröjningen fixar alptoppar så att man lika gärna skulle kunna ge dem namn och bestiga dem.


men, ser man på. samhällskritken kom iaf.

ahh..... im happy again^^




Av Sara Eliasson - 8 mars 2010 19:19

haha titlen borde säga allt, allvarligt, är det inte nästan på gränsen till patetiskt när man på allvar säger det utrycket var och varannan dag.


var ute med lisa, lee och evelina i lördags och jag som alltid säger att jag har ett bra lokalsinne fick snabbt äta upp de orden då jag på ett magiskt sätt lyckades att tappa bort mig från sunsvall bussstation till skönsberg. -_-


men gud eller någon annan kraft(som icketroende får jag väl inte refera till den skrivna guden.


där stod jag, less, gråtfärdig(jag vet, jag menar jag, gråta? come on!) och allmänt bara dödligt bara vet inte vad jag ska göra mode då jag till slut efter mkt prat med lisa som inte alls visste vart jag var går fram till en kille som går mot mitt håll och frågar rakt ut vart skönsbergs centrum ligger. (yeah yeah skratta alla ni som bor i sundsvall, jag har lixom aldrig varit där)

men iaf, den här underbara killen följer mig hela vägen till platsen jag skulle till och var bara helt underbart ridderlig fast han inte behövade det.

<3

jag vet aldrig om han kommer att läsa min blogg med tack K /Cristhoper för att du räddade min kväll:D

du rockar!


nu ska jag vara med leila och emelie:D


puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards