Alla inlägg under oktober 2014

Av Sara Eliasson - 29 oktober 2014 23:27

åh hej och hå, ett helt sjöslag om ens pojkväns skägg. jag personligen tycker han kan ha det han vill ha. men neej det är såååå vikigt vad jag tycker.

det finns bara ett par alternativ på vad det betyder men jag tror det jag vill kännas mest vid med är att jag älskar honom oavsett <3

i do babe, i do ;)


drog igång min sorgsna lista på spotify, inser att jag inte lyssnat på den på hundra år. det är en bra sak :)

inser också att det enda som triggar i mig är att jag vill skriva, helst vill jag vara själv då robert har en tendens att försöka prata med mig, spec när han dragit igång med mitt black flag (assasins creed) och jag måste dra ur hörlurnarna var tioende minut.

ah livet är hårt xD



är såå less på att vara sjuk med, kan knappt sova, och nu har hostan kickat in med, hurra!

jaja nu ska jag pussas lite mer ciao

Av Sara Eliasson - 26 oktober 2014 21:00

sitter och skrattar lite åt ett gammalt inlägg där det står att leila fyllde 19 år, herre jösses, var det verkligen så länge sedan?

tycker det bara var i går vi spenderade dagen på birsta och hittade en awsome star wars t-shirt åt dig. haha

happy birthday, kanske kommer jag skratta åt det här om ett par år med, grattis på 24 års dagen kära leila, även om jag är långt borta, inte bara från dig så tänker jag ofta på er, ni som jag ser så sällan.

mest för att jag suger på att höra av mig till folk, och robert, yeah jag tänker skylla lite på han med med tanke på att han vände min värld upp och ner bara för ett par månader sedan ;D

men okej mest mitt fel ändå^^

<3

bloggar inte så ofta nu, känns som en mindre aktiv period däremot har jag börjat att instagrama mer, om någon är intresserad hahaha

vill du verkligen följa mig får du leta rätt på mig ;P


Kacey Musgrave - Blowin smoke


Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards