Alla inlägg under januari 2010

Av Sara Eliasson - 28 januari 2010 22:18

Fuck you, fuck you very, very much
'Cause we hate what you do
And we hate your whole crew
So please don't stay in touch

 

 

  • nej jag skojar bara (?)
  • väntar på att min spagetti ska kallna
  • chillar vid datorn, hurrah
  • har precis sett klart på inglorious bastards =)
  • ska färga eller tona håret som jag så lyckligt såg i dag, vem fan tonar håret?! for real?
  • hostar lite
  • lyssnar på någon inspelad konsert av iron maiden
  • inser att jag är så otroligt less på den musik jag lyssnar på behöver mer
  • ska dö
  • ciao
  • eller var det puss?
  • puss
Av Sara Eliasson - 25 januari 2010 16:52

hejsannnnnnnnnnnnnnnnnnnn gud vad less på jag är på facebook nu, har börjat att bygga upp en irriterande känsla mot den sidan i typ snart ett halvår, jag menar  allvarligt, vad handlar hela sidan om.


1- ätit middag, ska ut till älsklingen

 

2 - Martina Eriksson har gått med i ''vi som älskar hundar''

 

3 - allt är bajs!:O

 

4 - laddar/taggar för fest

 

5 - bakis!

 

6- tack för en bra kväll i går:D

 


här följer mina översättningar

 


1 - gjort makaroner och korv, ska snart ut och titta på lets dance en fredagskväll.

(funny,now whats youre real plan!?)

 

2 - fri översättning för, jag gillar hundar- min tanke- who the fuck gives a fuck!? I DONT CARE! bleedning cpgrupper!

 

3- jag är tråkad som fan och vill vara med någon alternatvit jag har gjort något misstag som egentligen inte spelar någon roll när barn dör över hela världen av svält.

 

4- ett ord - Alkholist!

 

5- se ovanstående

 

sen är det grupperna! åh dont even get me started! där är det verkligen bara massa skit, tex, måste hela världen veta att du tycker att kalle anka på julafton är ett jävla måste! nej! det fattar väl de flesta att majoriteten av svergie ser på kalle anka klockan 3.

god damn people, you need to stop publicing stuff people dont care about.

 

skulle antaligen kunna tala om det där i hundra år men ni fattar principen.



Av Sara Eliasson - 17 januari 2010 12:53

två gånger har jag varit med om exat samma sak.





- morfar är död.



en enkel mening, så jävla mkt sorg.



hur två saker med exat samma mening kan hända under mitt ännu korta liv förstår jag faktiskt inte, någon som skakar sömmnen ur dig och säger den menigen.



I natt ringde min mamma upprörd med orden att min morfar blivigt överkörd, benen krossade och en massa blod förlorad, en smitningsolycka.

två minuter senare stannade hans hjärta och livet som han haft i 64 år var över.



någon som hade kunnat räddat hans liv genom att inte gå in i bilen onykter och stannat för att se vad som hänt.

men det gjorde inte denna människan, och min morfar fick betala priset.





  

Bill Lindblom

64 år

 

ingen förtjänat ödet han fick,

att bli överkörd och lämmnad i mörkret, i kylan.

hjälplös hela vägen mot döden.

 

saknad och älskad

men aldrig glömd

<3

 

 


Av Sara Eliasson - 9 januari 2010 02:22

till alla intressearade och ointresserade följer detta meddelande.

jag,

Sara Eliasson har numera ett bloggstopp.

hur länge detta pågår kan bara framtiden utvisa,

kanske en vecka.

 kanske ett par månader.

jag kan även meddelade att jag varken läst någon annans blogg sedan nyår och inte kommer att läsa tills jag börjar att skriva själv igen.

 

vänliga hälsnigar

Sara Eliasson

 


Av Sara Eliasson - 1 januari 2010 16:43

Halsflussen sitter kvar men säg när en sjukdom stoppade mig från att gå ut;)

åt först middag med emelie i lokalen hon hade hyrt och krusade håret på henne vilket tog ganska lång tid så jag krävde på skoj att minst 5 personer skulle säga att hennes hår såg bra ut:P

var verkligen en blandad skara som kom och det var banne mig inte under 40 pers som var på festen men det berodde mer på att de kom folk som inte var bjuden men jag tyckte det bara var roligt att se lite nya ansikten^^

ah gud det var verkligen helt jäkla galet roligt, trodde inte att det skulle bli kul alls eftersom jag var nykter men det verkar som att mina sociala kunskaper finns kvar även när jag inte har sprit i kroppen, sen att alla andra söp det kan inte jag stå för, det är ju härnösand som sagt! xD


roligast var nog när jag träffade på Alex som jag inte alls kände igen från början och blev jäkligt chockad över hur förändrad han var haha

Bossan fick jag träffa med!:D och Paula!:D och Pson!:D jag har inte träffat någon av dem på hur länge som helst så det var kul att se några välbekanta ansikten:P nog för att det inte är svårt att veta vem personen är i den stad jag bor imen  i går lyckades jag faktiskt se personer jag inte vet vilka det är ensxD

nu ska jag mysa i mina mjukisbyxor och se om min mat är klar och äta lite mer av min pencelinkur hurrah!(-_-)


gott nytt år!:D

puss


Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards