Alla inlägg under maj 2011

Av Sara Eliasson - 29 maj 2011 19:00

hej igen, sitter hemma hos mormor och tittar på det växlande vädret som ger en suprise attacks av regn och sol, not funny.


var på en väldigt trevlig middag/hemmafest hos sofia i fredags som slutade med att jag gick och sjöng högt klockan halv 2 på natten med i katy perry låtar till mina grannars förtjänst xD


har ingenting kul att säga egentligen, mitt liv går ganska bra så jag antar att de pinnar som jag slänger på min irritions-brasa inte brinner lika klart i dag, diskuterade likheterna mellan prostutition och surregatmammor, ja, det är samma sak, deal with it - med min stockholmare som var rebell i dag, haha. kul^^



bara 2 veckor kvar! då får ajg både leila och magnus<33 weeei!


längtar tlite efter twilight om jag ska vara ärlig, det är bara för att jag helt ärligt talat inte orkar läsa böckerna.


puss

Av Sara Eliasson - 19 maj 2011 13:01

går runt och myser lite, så där ont som jag kan göra, när jag väl fått som jag vill.

:D


Jag vet att jag inte bloggar jämt men ändå, jag tycker faktiskt själv att min blogg kan vara värd att kika på då och då för annorlunda uppdateringar och helt fucked up saker som går igenom min hjärna.


den senste tiden har varit superbra OCH superdålig


detta har hänt


  • har fått ett frieri - haha^^
  • har blivigt döv av 3d bion :O
  • förlorat mina babes</3
  • klippt mig så det ser någolunda ut
  • lärt mig släppa på gränserna och pussats lite^^

obserevera att jag inte tänker splänka ut hela mit liv på ett silverfat men jag tycker att min sammanfattning är ganska bra och tillräckligt avslöjande^^


just ja, ja. jag har ramlat tillbaka i min-måla-naglarna-3-ggr-om-dagen-fas

blir jag inte nöjd, så blir jag inte nöjd, och då börjar jag om helt enkelt.


om en månad kommer min solstråle!(MAGNUS<3)

och jag har redan lovat ett heligt och dyrt löfte att vi ska låsa in oss i vardagsrummet, dra för gardinerna, knäcka energidricka och spela cod,halo etc tills våra tummar blöder och jag ser ut som en knarkare efter 3 dygn utan ordentlig vila, its going to be AWSOME!


utmaningen är antagen madeleine, bring it;D

 

 

Av Sara Eliasson - 10 maj 2011 13:02

hello, im back, back on track, I'll be back. ( arnold hälsar på och går)

Har funderat lite grann på vad som har hänt de senaste veckorna och faktiskt kommit fram till de faktumet att det som hänt mig, aldrig händer förutom på film, typ.


fick en rätt underhållande kommentar av min arbetskollega då jag stod i entren på HM och började att gå in mot butiken.

- ''kul att det är nån som lever i en rosa dröm iaf''

jag började såklart att skratta då mitt liv är långt i från rosa, nog för att jag gillar rosa, rosa skulle vara kul att leva i men nej, jag säger att den är brun för att alla möjliga färger har letat sig in i mitt huvud den senaste tiden^^


kan säga att jag.... gillar att vara med honom..... host...^^

vill man veta mer så får man fråga då jag inte tänker splatta ur allt jag känner på en blogg som alla kan läsa, men jag anser mig själv vara lyckligt lottad över att jag gick med leila hem från bussen och började att prata med honom.

hihi:D


nog om det, eller?


jo, nog om det. i dag är det sol så jag ska typ inte sola eftersom det bara leder till ett akut fall av kokt-kräfta-syndromet i mitt fall:P

annars så är det tråkigt, jag vill att det ska bli torsdag  - NU!



not.

såg en superläskig film som hette dead silence härrom natten för mig sj på tv'n

  • Dockor
  • Döda
  • clowner
  • = sara sov inte den natten.

jag fullstänindgt hatar clowner och dockor och sen att de typ kombinerarde det att det var en clowndocka som de gjort ''ond'' med flit gjorde att det var tur att jag var ensam för annars hade jag nog gallskrikit klockan halv 3 på natten, fan ta dig jason från true blood, du skulle ju överleva! bucktalardockor för fan!

 

jag menar titta på den! jag skulle hellre möta både jason och Freddie tillsammans(wait, they did that, dident they?-_-) än att behöva böja mig fram till denna vidriga sak, tack för att jag inte fick sova den natten, blä.


inte nog med det, denna sång satte sig på hjärnan med.. suck..


Beware the stare of Mary Shaw,
she had no children, only dolls.
And if you see her in your dreams,
be sure you never, ever scream.



haha







Puss




Av Sara Eliasson - 4 maj 2011 11:43

känner mig.... tja.. jag vet inte, sitter och önskar intinstivt att man bara kunde ha en knapp och vips så slår tjejhjärnan av, iaf så kunde den ligga på standby-mode i stället för att driva mig till vannsinne med alla miljarder saker som hela tiden pumpar omkring som dåliga rör av supermario som hellre sitter av tiden i stället för att hjälpa mig komma fram till en lösning.



så här känner jag mig ungefär


-'' you think im pretty without any makeup on''


- ''hurry, hurry, you put my head in such a flurry flurry''


- ''kiss me, kiss - kiss me, infect me with your loving, fill me with your poison ''

 

and it feels great.

puss

Av Sara Eliasson - 2 maj 2011 13:07

ja ni ser rätt, hela 3 utropstecken!

AHA!



last friday......... mhm......

vet inte om jag vill utrycka mig så mkt om den dagen på bloggen, så om du vill veta vad som hände så får du fråga mig.

meeeeeeen, jag kan säga att det var en sjukt bra grej.... haha^^


på valborg så var jag på en fest uppe hos sjölanders, och det var lika trevligt som vanligt, även om det fuskades vid intro-tävlingen , go team sara, go!:D

såg ingen brasa, lyckades inte smuggla in min dricka på krogen(tack lisa:P) och hittade inte den jag sökte efter, meeeen det löste sig fint ändå, trevliga som bara den är det man kan säga om sjölander-människorna^^ haha


i dag ska jag vara med sonja och vara allmänt social, ska verkligen försöka att bättra mig på att höra av mig till folk:P

puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards