Alla inlägg under juni 2010

Av Sara Eliasson - 23 juni 2010 14:46

har precis suttit och plöjt igenom massor med videor på mina sub på youtube, vissa sämre visa bättre än andra.


lyssnar på Glee versionen av ''Don't Rain on My Parade''

jag tycker man blir så glad av den:D


fick en mkt lustigt samtal för ett tag sedan av en viss person till mig som ringde upp och krävde att vi skulle bila ner till någon camping som skulle vara sjukt mkt folk till midsommar, det, tyckte jag lät som en bra ide:D

annars hade jag typ tänkt att ta det lugnt till midsommar men som det ser ut så har lägtet förändras:P

smått sådär:D


har märkt att jag  förändras i stilen, allt det där hårda, avskalade, smått sagt elaka stilen jag haft både till sinne och till allt annat har nästan försvunnit, kvar är bara det mjuka, soliga och öppna Sara.


jag vet varför.

när man klipper bort det onda så tar det ett tag innan fantomsmärtorna, nu är det bara stilla.


nu ska jag bara säga hejdå till mamma som åker tillbaka till stockholm där hon egentligen kommer i från och försöka göra saker som är för roliga för att läsa om här.

puss

Av Sara Eliasson - 22 juni 2010 15:05

hmm...

var på komvux i dag bara för en stund sedan faktistkt.


känns superb att äntligen har hittat en kurs som jag gillar och längtar faktiskt tills jag skall starta:)


HAHA


något mer har jag jnte att säga, sommarbloggtorka kanske man ska kalla det?

dono.


nu ska iaf jag fixa fall out 3, låsa in mig och inte komma ut förren nästa vecka:P


PUSS

Av Sara Eliasson - 18 juni 2010 14:18

  

Bang bang, he shot me down
Bang bang, I hit the ground
Bang bang, that awful sound
Bang bang, my baby shot me down.

 

 

 

en ny dag, med regn.

 

en dag kommer jag över dig.

 

 

puss



Av Sara Eliasson - 11 juni 2010 12:42

hejsansa.

i dag är det fredag och låten från les  miserables har spökat i min hjärna så länge att jag inte vet längre om jag orkar med den.


On my own pretending he's beside me,
all alone I walk with him till morning,
without him I feel his arms around me
and when I lose my way I close my eyes and he has found me.
In the rain the pavement shines like silver,
all the lights are misty in the river,
in the darkness the trees are full of starlight...
and all I see is him and me forever and forever.
And I know it's only in my mind,
that I'm talking to myself and not to him.
And altough I know that he is blind,
still I say, there's a way for us.

 

I love him!
But when the night is over,
he's is gone, the river's just a river.
Without him the world around me changes,
the trees are bare and everywhere the streets are full of strangers.

I love him!
But every day I'm learning,
all my life I've only been pretending.
Without me his world would go on turning,
a world that's full of happiness that I have never known.

I love him...I love him...I love him,
but only on my own!

 

 

read it and weep säger jag bara.

hitta den här undebara bilden på mig sj faktiskt sen förra lördagen/fredag? jag kommer inte ihåg längre.. opss.

haha

   jag älskar hur emelie försöker att duka från bilden xD

nej jag har egetnlign igenting vettigt att säga som vanligt, ska kanske vara med erik om han inte hade något annat att göra, haha

ja vad mer ska jag säga, om jag har lite tur och så kanske jag har ett jobb snart, hoppas hoppas, a-tvi-a-tvi!


nej nu ska jag dra ut i solen och se om jag kan hitta någon rolig att leka med!

puss


Av Sara Eliasson - 7 juni 2010 13:46

jösses amelia och jesus på en pinne, har äntligen fått syn på bilderna från memento sen jag och lisa var där och skakade rumpa hahahahhaha

dog av skratt då vi hade en rätt personligt projekt som sattes i rullning utan plan eller anledning.

haha kolla in   

''de som göms i snö kommer upp i tö'' mohahhaha

hahah jag älskar lisas skratt, det visar vilken härlig människa hon är, jag ser däremot rädd ut xD

<3

äre jag eller glor de där killarna lite för mkt på min rumpa? xD

        

var iaf en undebar kväll hahaha om man ska nämna något iaf!;D

bilderna kommer i från

http://mementopalace.se/


den här helgen spenderade jag i härnösand och åkte runt lite på karusellerna, vilket lisa kommentreade med - äru tolv eller?

hahaha, ja! jag är tolv år!

haha!


  

jag och sanna blev anfallna av bladlöss!:O

hahhahha!

snodd från Johanna:D

  

även från Johannas bild-arkiv!:D



bild från min crapiga mobil  


  

jag full? vadå?:O nej men allvarligt, jag ser värre ut än vad jag var så det så, e jag och emelie i väntan på att gå på en karusell, eller vad det var.. haha


     

sist var de bara jag sj, hur jag ser ut i dag och blahahahaha

nej, jag är inte modebloggare, in fact så hatar jag outfits of the day!

ser ju bara vilken härlig ordning jag har på mina saker!

så jag har inte världens ordning, jag kommer fortfarande att dö lyckligare än de som är kontrollfreak och pedanter! ha! ha!


PUSS

Av Sara Eliasson - 3 juni 2010 13:18

så sant så sant:D


åh i dag skal jag nörda som tusen eftersom mina händer äntligen fått tag på ett par exmplar av supernatural, ska sitta helt inne i min egen värld och stänga ut det otroligt avundsjuka faktumet att Lisa ska på ACDC den lilla älsklingen :O

haha

hoppas du fårdet bäst! om du ser Bon jovi så kom i håg att spara åt mig;)


åhh måste bara åhh mig lite grann nu, eftersom jag har införskaffat en (enligt mig) en sjukt snygg jeans sommar jacka, se nedan.


hahaha ta den alla modebloggare! nu trodde ni allt att ni skulle få se den som den var men icke! sara-mannen(jag vet, dåligt, jag skulle satsat på batman) slår till igen! mohahahaha!


( tar en paus, lugnar ner det hysteriska skrattandet som man får när man är ond av någon anledning, jag vill att skurkar ska börja smirka meer!:O )

  

njuter fullt ut av vädret som är eftersom jag anar att det kommer att bli en skitsommar annars, eller något sådant, eller så är det bara hos mig det kommer att vara det, med lite tur kanske jag får kravla i rabatterna och skala potatis åt kungen.. eller jag svamlar bara.... varför har jag ingenting viktigt att säga, man ska ju ha det när man bloggar , eller inte..... hahaha


saknar leila!

huhu D:

med fler..... D:


men titta! tivolit är i stan! whohoo! nu kan alla som går i nian supa någonstans utan att deras mamma(som är tandläkare) får reda på något!

detta har räddat min dag.


yeah..... sarcasm rocks.


  

jag ler, men bara för att du är en biAtch:D


PUSS

  

Av Sara Eliasson - 2 juni 2010 18:40

hello, i helgen blev det tåvdagars för sara som på fredagen hammnade hos anna och valde att i stället för att gå ut på krogen gick hem med leila och mös den sista stunden med henne innan hon drog till karlstad dagen efter, miss you!<3

var ganska packad när jag fick ett sms där det står att lisa vill ut i morgon, bara hon och jag och självklart kan jag inte neka det när det var så längesedan de bara var vi två ute och om man säger så här, när jag och lisa är bara med varandra händer det saker i ett helt annat tempo... host host^^


hade en helt underbar lördag med massa rumpskakande och highfivande killar(hahahahahaha),efterfesterbjudanden och en avslutande med att inga nycklar fanns till lägenheten!

hahaha!

om ni undrar dör jag här och nu på golvet, rullandes av skratt samtidigt som jag tänker på den här kvällen överhuvudtaget med tanke på allt sjukt som hände, som jag ska tillägga bara händer när jag är med lisa?:O:D)


fick alla fall avsluta morognen som det var när vi väl kom hem med tjejsnack och mys, som jag har saknat det!:D

love you Lisa<3


puss  

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards