Alla inlägg under november 2009

Av Sara Eliasson - 30 november 2009 00:01

On my own
Pretending he's beside me
All alone
I walk with him 'til morning
Without him, I feel his arms around me
And when I lose my way, I close my eyes and he has found me

 

 

im 20 years old now...

Av Sara Eliasson - 29 november 2009 20:22

första delen - Glee


Är så frukantansvär fast för serien Glee.

har sett hela första säsongen i förgår så jag inte sov någonting på hela natten och var skittrött dagen efter men det var det fanemig värt!:D

älskar verkligen hur de sjnger, trots att intrigerna är töntig,förutsägbara och helt enkelt mer snurrat än vad ''days of our lives'' någonsin kommer att vara så är det banne mig värt det för att få se när de börjar att sjunga.

tex, låten No air med jordan sparks och chris brown(Chris brown-ad) <<-- hoho^^

den är jag otroligt trött på att jag skulle kunna kräkas på den men sen när jag hörde att de gjorde den på glee så har jag inte kunnat gjort annat än att gå runt och sjunga den lite halvt och halvt vart jag än är, jag vet att det är värsta konstiga hsm-wannabe-fast-verkligt-på-ett-sjukt-och-vridet-sätt men det är underbart:)

Glee = Love!


andra delen - dagarna som gått


har varit jättemkt med emelie den senaste tiden vilket har varit roligt då jag nästan aldrig ser henne känns det som fast vi bor i samma del av stan:P

följde med henne på pingstkyrkans julshow som verkligen inte var min grej, jag har aldrig i hela mitt liv känt mig mer som satans avkomma(vilket jag är på ett viss sätt) än när jag satt på fikat efteråt och försökte att tvinga i mig kaffe för att kunna vara vaken då jag inte hade sovit något den natten som varit(se glee partiet) och det kändes som att offeraltaret bara hade blivigt undanskuffat bakom draperiet och att jag snart skulle bli bortsläppad skrikande för att bli bränd på bål.

men det var bara min uppfattning^^

sedan att de inte kunde hitta en enda bra sångare bland gud vet hur mkt människor i stället för att tortera mina öron med falska toner och taktfel är en helt annan fråga, jag kan bara säga, jag tänkte när jag satt där att det inte ens var värt att se det gartis som jag gjorde till skillnad från de andra människorna som hade betalat 60 spänn för att vara där.

guess the jokes one them


sedan mötte jag och Emelie  upp Leila som varit i karlstad i hundra år för mkt min smak och gick till henne och gjorde oss i ordningen att gå ut som det var plannerat.

hade jättekul och lyckades snika åt mig lite uppmärksamhet från Cebbe som fyller år i dag eftersom jag fyller år i morgon... hehe(A)

gick tydligen lite vilt till då ett bord förstördes medans jag stod ute och pratade med (hemlig) vilket ledde till att Erik fick nog och slängde ut alla redan vid halv tolv vilket ledde till att jag hamnade i ett ganska intressant samtal med markus och viktor när de andra hade gått före oss och väntade inte de fulla fanskapen:P

vad samtalet handlade om ska nog vara osagt dock;P

kom ner till krogen och hittade emelie och leila igen som var överallt och ingenstans.

fick en present från Henke och Pson, tycker jag var väldigt gulligt^^

Sen att Pson blev sjukt sur för att jag råkade glömma hans namn vilket han retade mig om resten av kvällen är  en helt annan historia xD

hammnade på en massa kort insåg jag i dag då jag vanligtvis brukar att försöka undvika att hamna på fula-festbilder som någon tagit när man inte är medveten men jag tror att i går misslyckades jag toltalt xD

trots att jag verkligen hade roligt hela kvällen så fick jag värsta snefyllan när krogen hade stängt och skällde ut Emelie till den grad att det inte var en jävel som vågade att säga en stavelse fel till mig sen xD

var bara helt off mot allt och alla just då och jag inser i dag at tjag kunde varit trevligare mot folk men det är inte så lätt när man inte har sovit på 48 timmar och druckit alkohol:P

gick hem med emelie och leila efter att skällt lite mer på folk omkring mig, jag säger inte att det inte kändes bra, för det gjorde det.

käkade pizza hos leila och sommnade sittandes i soffan  inte en gång utan 2 gånger innan jag masade mig ner till gammelmormor och sov min välförtjäna sömn:P


var lite på julskyltningen eller handeln eller vad det heter i dag med anna,emelie och leila ett tag innan jag åkte hem och fick ångest över min födelsedag, jag har ingen aning om vad jag ska göra i bland för att alla ska vara nöjda...

helt skulle jag inte vilja fylla år alls och bara dra täcket över mitt huvud och vakna till våren då allt tjafs med högtiderna är över, det enda jag kan vakna för är nyår för då vet jag iaf att jag ska vara med lisa.

puss

Av Sara Eliasson - 28 november 2009 00:52

hejsan!:D

so i dag har jag i princip spenaderat hela dagen med emelie genom att först gå på stan och spendera pengar men hör och häpna folk, jag kunde faktiskt säga nej till massor av sakerna som mitt inre skrek efter!:O

STOLT

men men, jag är inte helt botad, en del saker kanske kom igenom mitt skyddsnätt men jag spenderarde fortfarande mindre än emelie;O

en av sakerna jag gjorde var att intala mig att jag inte alls behövde en ursnygg klänning som verkligen passa mig så jävla bra, vansinne kanske ni tänker(om ni är tjej) men jag har ju ett massupplager av bara fest-klänningar! behöver jag verkligen en till? :S

nej.

klart jag är bitter men hey, jag fick emelie att köpa den för den såg bra ut på henne med så jag skulle få låna den sen;)

hehe

åkte hem ett tag och tänkte se på Glee season 1 men blev en tur till Emelie i stället och vi såg på tue blood season 2 och jag färgade hennes hår vilket var kul eftersom jag gillar att färga håret på folk:D

och jag är jävligt bra på det;)

detblevjättefint:D hon passar verkligen i en lite mörkare färg än att ta mes-brunt tycker jag iaf^^

jag är iaf HOOKED på true blood igen och en annan sak, Emelie är fast för Twilight helt otroligt och trånar likte efter Edward som alla andra normala tjejer, haha they all fall down sometimes;D

men nu ska jag spela!

för i morgon ska jag delta i det sociala livet igen och vara en människa, så mkt som jag kan vara;P

puss

Av Sara Eliasson - 26 november 2009 23:46

ursäka titlen, jag lyssnar med en låt från en film som har den meningen med i slutet, jag kommer dock inte att säga vilken då jag märkt de senaste måndarna hur en viss människa sjukt härmar min musiksmak,  med andra ord.

jag kommer inte att skriva några mer låtar på bloggen så länge denna håller på så, musik är heligt, skaffa en egen jävla smak om du har någon i stället för att sno min hela tiden!

parasit.




så, nu när den otrevligheten var ur världen så ska jag leva vidare utan någon härmapa bakom axeln^^


puss



Av Sara Eliasson - 26 november 2009 01:24

 <--- vad i fridens dagar, mario håller på att ta över världen!:O

hjälp!xD

jag att jag inte borde men det är så lätt att tappa bort sig och jag vet att jag typ alltid gör det men ingenting kan ju slå känlsan som man känner just då:P hhaha

A design for life<3

raaawwrrr hehehe cant wait untill saturday = get crunk och Leila kommer hem!<3

äntligen!

puss

Av Sara Eliasson - 25 november 2009 17:11

om exat fem dagar lämmnar jag tonåren officelt, det känns förjävligt om jag ska vara ärlig:P jag vill inte bli vuxen än! xD

men men, bara för att jag inte kommer att vara en tonåring längre så betvivlar jag att jag kommer att ändrasdå jag vet massa andra som minsann visar att de inte hade tänkt att ändra sig ( ingen nämnd ingen glömd:P)

nu ska jag prata lite med mina underbara vänner:D

puss

Av Sara Eliasson - 24 november 2009 23:26

wow... såg precis på min besökstatus att folk verkligen kollar om jag har uppdaterat min blogg även fast jag inte skrivit på en evighet.... aja det är kul iaf, känner mig inte ett dugg posetiv i dag alls, vet inte varför har ingen speciell anledning heller.. jag är bara inte på något hurra-humör.

försöker att muntra upp mig med att se på shanghai-noon men det är bara en kortvarig lycka.

i morgon skall jag ut till stan och ta reda lite mer om skola som jag hade tänkt att börja med till våren.

jag saknar verkligen en person nu, önskar bara att han kunde fatta att jag verkligen har gjort allt jag kan nu för att få honom att förstå att jag bara vill honom väl...

men men...

livet ska väl gå vidare till det bättre... tror jag...

nej, nu ska jag inte klaga mer, jag är inte så nere som jag skriver, är svårt bara att hitta någon slags lugn innom mig, är livrädd för att jag ska gå in på en självdestruktiv cirkel av att varken äta eller sova som jag hade förra året vid den här tiden, jag saknar inte den tiden......(tack för det ni i övik)

puss

Av Sara Eliasson - 22 november 2009 23:11

hejsan, detta skriver jag i från sidensjö där min bror är... har sett på en massa bra film, jag faktiskt, jag gillade det=)

fanboys, monsters vs aliens och zombieland.

jag älskade dem alla, lite min typ av film xD

ska åka hem i morgon och det ska faktiskt både bli skönt och tråkigt då jag får ha mitt xbox för mig själv och slipper spela resident evil hela dagarna, det är kul men inte så kul... fast ja, vi har varvat det redan....^^

i morgon skall sara icke vänta 500 år på bussen så det så!

puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards