Alla inlägg den 17 november 2009

Av Sara Eliasson - 17 november 2009 22:04

fryser, lyssnar på the blisters exists med slipknot.. har varit lite beroende av den låten ett tag nu... inte för att jag aldrig har hört den förut, gud vet att jag har blivigt matad med slipknot sedan jag var 14 år satt.

ensam hemma. igen.

dont really care, jag gillar ärligt att vara ensam, det ger mig tid att bara vara i min egen värld och sällskap, sekunden du inte står ut att vara bara med dig själv, vet du att du är en krossad fundation.


btw, bli aldrig secntiolog, det verkar sjukt skumma (ser mistänktsamt på skärmen)

jag menar allvarligt, de förklarar att människor i bland kan byta temprament... man bara - NEHE! alla känner samma känsla hela tiden!:O

 JAG VET, JAG BORDE INTE HATA MEN JAG MÅSTE BARA SÄGA DET HÄR.

SCIENTOLOGER = RETARDS.

så =)

nu är jag glad igen, eller ja.. ett tag iaf, innan jag hittar en ny puckad inställning som folk som borde veta bättre tar.

FUCK OFF, om du inte gillar min åsikt, jag hatar samtliga religoner i hela världen så känn dig inte så jävla speciell din scientologjävel.

föressten vet alla att det är en sekt som fick för mkt uppmärksamhet.

AND YES

IM DOIN YOUR MOM!

puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28 29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards