Alla inlägg under september 2010

Av Sara Eliasson - 24 september 2010 10:52

hello, nu har jag suttit och kollat igen min blogg litegrann sedan förra året och inser vilken otroligt elak människa jag har varit! hahaa!

ja, jag ska inte påstå att jag känner skuldkänslor eller något sådant, vi är alla barn av samhället och hur vi formas är de vi blir.

haha.

men, allvarligt talat.

vilken biatch jag var.

är?

haha.

jo -  är.


''dom hungriga har aldrig brytt sig om kostnaden.''


i dag, ska jag jobba lite mer och sen vet jag inte, jag är som sagt en så kallad äkta ''carpe dieam'' och ändå så har jag alltid grymt roligt, jag lever i nuet och det räcker för mig^^


ska kolla lite på shane dawson  -  and laugh my ass off!;D

puss


Av Sara Eliasson - 21 september 2010 15:41

hejsan igen:)

vad har sara gjort de senaste dagarn då? hm.

jadu, det vill nog inte alla veta.

vet en sak iaf.

jag och lisa kan festa -  som erfarna rockstjärnor.

hihi^^


  

med eller utan andra, för vi äger alltid stället vi kommer till;D

var otroligt roligt nu de senaste helgerna, okey, en hel del smärre saker som man kanske ångrar i efterhand men hey, bättre att be om förlåtelse än om tillåtelse;) hahaha


det finns en låt som jag får på hjärnan hela tiden, mike poshner - cooler then me( jag svär till gud att om jag ser den titeln på din bogg kommer jag att riva ögonen ur dig och skratta^^ bara så DU vet:) )

underbar låt, men som sagt eftersom jag får höra på världens sämsta musik varenda dag så blir man mer eller mindre hjärntvättad och börjrar tycka att det mesta är helt okej:P

känns fortfarande super att jag spridit GLEE-glädjen till en viss person:D

haha!


är inte glad över valet dock, ja, vi har fattat, jag är inte ett alliansen fan. nej.

så nu hoppas jag, för att citera min bror ''hela sverige går åt helvete'' så folket kanske tar sitt förnuft till fånga, jag har ingenting emot att lida i 4 år för att få rätt, nej, allså. det är sant, om man känner mig så vet du att jag skulle kunna göra det tveklöst, im aaaaaaaaaaa fiiiighter! yey! go wildcats! (sarkasm)


sen har vi SverigeDemokraterna.

SUCK.

de kan verkligen reta mig till vannsinne, om man nu är nazist/rasist(vilket de förnekar och jag skrattar åt för de suger på att ljuga) så kan man väl stå för det.

ex.

-  ja. jag gillar att döda judar.

eller

- jag tycker inte om andra människor bara för att de kommer från att de är från andra kulturer.

eller

- jag kommer från en trångsynt bakgrund och älskar att leva med samma inställning som de har i nordkoera.


nej!

sara säger nej till att katogorisera människor - alla, oavsett vem du är och vad du kommer i från är värd lika mkt.

punkt slut.

det finns ingenting mer att tjafsa om på den fronten.


puss

Av Sara Eliasson - 16 september 2010 17:50

åhyåhåhåhååhåhhhh gissa vem det är som bloggar nu!

SARA! GO SARA! GO SARA! GO SARA!


ah....  min egna lilla peptalk, det funkar fruktansvärt bra ska jag säga:D


i dag har jag jobbar, som vanligt, valt färger till lägenheten, blev någon slag brunfärg, jag är inte mkt för att riskera när det kommer till det som jag ska stirra på tills jag dör och river ner hela vägen.

har även varit att röstat, jag är HÄNGIVEN rödgrön! hahaha!


 Ner med Alliansen!

 

mindre skatt gör inte svergie till ett bättre land herr Reinfeldt!

 

men nog om det nu^^


har varit ute och festat, mer eller mindre som vanligt som jag gör(gud vad ska jag göra när jag hammnar i åldern att grilla är det coolaste samtalsämnet) i will kill myself probebly=)


i morgon skall jag och lisa dra ut till birsta och ha en heeeeel dag tillsammans utan andra och sedan gå ut och köra järnet som vi brukar;D

go sara-lisa-power! go!


ringde till min bror för ett par dagar sedan, det visade sig att det var hans flickvän som svarade och jag blev smått överraskad men glad efetersom vi inte fått sådan stor chans att träffas med tanke på att de båda bor i skåne:P

slutade iaf med att vi pratade nonstop i 2 timmar och hade nog kunnat fortsätta om inte batteriet på magnus crap-iga telefon hade dött:P

im soo happy att min lillebror har hittat en bra jänta:D

puss på er!<33


tänk att jag får vara så lycklig... det känns för bra för att vara sant, i freaking love my life<3


puss




Av Sara Eliasson - 8 september 2010 17:08

ni ska bara veta hur sjukt glad jag blev när jag tittade in på min systers lisas blogg där det var värsta kärlek åt bara mig, en sida åt bara mig!:O:D

jag skrattade och grät samtigit som jag läste då jag vet exat vad hon menar och allt annat man bara kan ha med en bästastebästavän<333333


nej men allvarligt, Lisa är verkligen en silverkant i min vardag, elller det är mer hn som står och sprejar silver på mig när jag börjar att bli för grå för henne smak, haha!






en av många saker som jag brukar sitta och skratta åt i bland, då jag och lisa har en hel jäkla sjö av grejor som bara händer när vi är med varandra så är det grejen att vi pratar fort med varandra.

det låter konstigt men eftersom jag pratar fort(tycker folk jag fattar inte varför) så blir det mer ett blurrrrrrr när jag och lisa pratar, bästa gången var när lisas mamma inte förstod vad vi sa och vi började att asgarva åt grejen som vi inte ens tänker på!:D

men iaf, lisa, jag vet att du läser det här.(I KNOW YOU GIRLFRIIIIE'N)

saker jag älskar hos lisa

  • hennes leende(som är sååå vackert:D)
  • hennes sätt att se igenom mitt försvar även om jag säger att det är bra och på ett par ord har förståt hela mitt problem och är i full väg på att lösa det.
  • hennes glädje, finns ingen större glädje än den lisa har!
  • hennes humor som är lika som mig<3
  • att hon allltid vill festa när jag inte vill och drar med mig på äventyr<3

att hon valde mig som sin bästa vän.

att jag, Sara Eliasson har haft den mest ultimata turen en människa kan ha att ens fått träffat den här underbara tjejen som jag skulle kunna döda för(passa er det skull jag!) och för att hon har förståelse för alla de fel som jag har, du är bäst baby och förtjänar alltid bättre, glöm aldrig det<3

din tillgivna tegelsten/storasyster och allaround bästa vän Sara


http://lisasjo.bloggagratis.se/2010/09/02/3496641-alla-borde-fa-ha-en-egen-liten-sara-i-sitt-liv/ <-- kolla in;D



Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards