Alla inlägg under augusti 2013

Av Sara Eliasson - 20 augusti 2013 21:26

lyssnar för fullt på the killers, mr brightside då det roligaste som finns är att spionera på andras musik och se en låt man inte hört på hundra år och bara - aha!:D

kommer fortfarande ihåg när jag var sjutton och verkligen typ levde in mig i mening '' it was only a kiss, it was only a kiss''. haha!

jösses, det var det inte på den tiden, då var det the love of my life etc! i dag vet jag att it was only a kiss;)

well thnk god for music then^^ min egna tidsmaskin.

är jag en smula cynisk? 

yeap:D


oh och om du som läser det här, snubblades in och råkar vara sjutton, vi vet, ingen förstår dig, du är ensam i hela världen.

ha.


för att komma tillbaka till titeln, japp, det är en till sån där period, inte så farligt egentligen när jag inte orkade gå ut på lördagen oxå förra veckan stannade jag innomhus och stirrade förälskat på coldplays mylo xyloto turne, jag önskade verkligen att man skulle kunna vart där, huhu.

vilken pretaniöst namn desutom på albumet, jag orkar inte lära mig utala det kan jag säga på en gång, fasten jag satt och försökte halvhjärtat ett tag, nah. det enda bandet jag fortfarande hoppar genom ringar för är fall out boy, alla andra får vänta:P


hade världens värsta söndag, lovade mig sj i ett par timmar att bli nykteriskt, höll på att kräkas då jag såg how i meet your mother reklamen då barney sveper något, haha yeah det var illa, men lördagen var värd det, jag fick höra och sjunga med lite i layla akustisk version live på efterfest, sara was mighty happy, lets just say that:D


stod i hallen i dag och beundrade mina nya jeans(det kanske bör nämnas att jag råkar vara en av de här tjejer som inte gillar jeans i vanliga fall) och försökte titta vart tusan jag ska sätta tatueringen, mitt på ryggen eller skuldran? hm. det känns som att jag borde börja bestämma mig snart.... snart.... snart så:P

yeah och ja, jag tänker inte säga vad det är, inte här iaf, jag orkar inte med några copycats just nu, men sara, tror du verkligen att du är så viktig? haha nej, men jag vet att det finns människor därute utan varken smak eller riktlinjer, och de har en förmåga att stjäla andras ider och kalla det för sina.

they should burn in hell.


bye!<3

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards