Alla inlägg under augusti 2009

Av Sara Eliasson - 31 augusti 2009 21:11

om någon undrar varför jag inte orkar vara lika kreativ som vanligt så är det för att min vänstra tumme har svullnat upp och jag kan varken böja den eller använda den vänstra handen till något då infektionen som började av ett bett i min tumme har spridit sig ner på handen, ska ner och kolla om de ska kapa av den eller inte i morgon.

just det, jag är inte allvarlig med avkapandet, jag kan inte göra smileys bara då det krävs två händer, fatta vad drygt det´är att skriva det här inlägget med högra handen,prova ska du se.

puss

Av Sara Eliasson - 30 augusti 2009 12:59

hej hej

uppdate fredag - lördag

var på fest hos erik, var på Gennys, hade en jättekul kväll, träffade många gamla och många nya som jag verkligen kom bra överens med^^

sötast var nog Jesper, haha

sov hos Leila, undebar människa<3 med emelie<3 sedan gick vi på stan och käkade langos med anna och massa andra som jag ärligt inte har lärt mig namnet på en:P

i går. lördag var jag hos anna, men det var en sådan dag som jag inte skulle vara ute på plus att min sprit var slut sedan fredagen(nej jag är inte en som måste ha sprit för att ha kul men jag hade inte lust att vara ute helt enkelt)

så jag drog hem innan de andra drog ut på hamnkrogen och pratade i telefon med min bror som oxå hade dissat en fest ( to cool for school ) och gick hem i kolmörkret, trodde ett par gånger att jag skulle dö då bilar med hellyset kom i beckmörkret, jag kunde inte ärligt knappt se handen framför mig och jag har inte dålig mörkersyn direkt men det var nästan skönt då slipper man se skuggor, utan det är bara svart(det finns inga lysen på vägen där jag bor konstigt nog?:S)

kom hem, sov.

slut:P

men som sagt, hade en jättebra helg på alla sätt och vis och det är alltid kul att vara med härnösandsgänget ;D haha

puss

Av Sara Eliasson - 30 augusti 2009 00:52

 Right now it feels like its gonna laste forever


jag ska blogga i morgon, jag lovar. ville bara att alla skulle se mitt och magnus kickass mening vi kom på när vi pratade i telefon.

puss

Av Sara Eliasson - 28 augusti 2009 11:41

gahh allså jag har upptäckt hur smått nerd jag är när det kommer till twiilght, jag vet lisa, jag vet att du redan vet och mamma och magnus men va fan^^

jag är nog den enda som känner att jag kan gråta av glädje när jag ser framsidan av soundtracket till new moon xD men på riktigt, jag håller tillbaka tårarna nu och försöker att inte le som en idiot hela tiden när jag är på jobbbet:P

poor me, ända tills nov D:

i dag e det fest;D

puss

Av Sara Eliasson - 27 augusti 2009 22:05

hejsan, det känns som att heöa världen drar mig åt olika håll, eller mer olika killar xD jag vet, jag vet ..... host

har varit med emelie i dag vilket var väldigt trevligt att lunch-mysa med henne på rutiga duken- gillas!:D var sedan en runa på stan med henne efter att jag hade slutat jobbet, råkade kanske köpa en sak.. eller två eller tre... hehe jag vet , jag vet^^

jag skäms över hur lycklig saker gör mig såå lycklig XD mamma kom hem så jag får min klänning! grr:P

i morgon ska sara på fest äntligen. var ju faan längesedan nu, två veckor och jag längtar som fan nu!:D

sedan är det en annan sak som jag är jääääätenervös över och jag hoppas verkligen att det går bra! snälla gud! om du finns, låt det gå bra för mig!

pratade med lisa, hade bara tänkt att prata ett tag med det slutade med en tur på 3 och en halv timme på telefonen:D hehe Gillas:D

i dag känner jag mest för att lyssna på toto - hold the line. känns passade för mig just nu hoho^^

fan ta lisa och hennes klänning:P fan ta emelie och hennes lila klänning:P jag hatar er!<3

puss

Av Sara Eliasson - 27 augusti 2009 20:08

''What is the difference between a man and a parasite? A man builds, a parasite asks, 'Where's my share?''

Andrew Ryan

Av Sara Eliasson - 26 augusti 2009 18:49

helihej på er. jag bloggar bara på order av lisa eftersom hon är ''besatt'' av min blogg:P jag undrar varför?;D

lyssnar på ett av mina absoluta favorit band - QUEEN! :D

de äger! äger I tell you^^ den dagen jag inte gillar dem längre, den dagen kommer jag att rida på en kossa till månen och tillbaka:P

dont try suicide, haha hur kaxigt är inte det då?

de var lååååååångt före sin tid i musik och ärligt talat skiter jag i att de klassas som förgångna eller som gubbrock eller vad fan folk tycker jag har queen i mitt hjärta iaf<3

så nu kommer det tråkiga biten så sluta läsa om du inte orkar^^




sa jag inte åt dig? aha men ha tråkigt då:D


jag har jobbat.

och jobbat.

och jobbat.

vad mer?.... hmm jo jag har jobbat!

kom hem, till ett tomt hus (me like) och håller på med maten, har blvigt värsta husmor sedan mamma försvann som berättade att hon ÄNTLIGEN hade köpt min efterlängtade ögonskugga i svart från Face som jag längtar efter sjukt mkt^^ och väskan med rolling stonesloggan blir nog inte så tokig heller^^

hehe

har skrattat, blev frågad för hundrade gången hur det var nu när Per var borta( händer hela tiden?) och har gått till bussen i regnet.

soo thats that folks.

I got notinh more.

puss

Av Sara Eliasson - 25 augusti 2009 22:42

hihi

jag har jus sett en av de bättre kärleksfilmer/svensk film hitills i mitt liv tror jag.

seriöst sjukt bra.

krama mig

sjukt underbar, man bara -  JAAAAAAAAAAA så känner jag mig! fuck ja!

tror den är gammal, hade premiär när jag var sexton minns jag, hemskt att jag är så gammal att jag ska minnas när jag var sexton.

i dag har varit en rolig dag på många sätt, haha, många många sätt^^

*men det talar vi inte högt om*

ska sov snart, det måste man väl göra, i morgon kommer ledningsgruppen på besök och jag får träffa hon som jag var med förra veckan. vad roligt=)

jag vet, mitt liv är inte så spännande just nu, men hey, det slår fan många andras xD

dont fear the reaper^^

puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards