Alla inlägg under juli 2011

Av Sara Eliasson - 17 juli 2011 18:57

ja, jag vet, jag bloggar allt för sällan nuförtiden, helt ärligt talat så tycker jag att det är underbart att blogga men eftersom jag är för snål och helt enkelt inte engegerar mig tillräckligt för att skaffa internet så blir det lidande för allt, både blogg och fb blabla allt vad det nu ska vara.


iaf så har jag min kära bror hemma vilket resulterar i att jag upptäcker nya blåmärken varenda dag då vi fortfarande beter oss som sexåringar och skriker och bråkar på skoj när vi har tråkigt, tur att grannarna inte är bättre, fan jävla sjuka jävlar som verkar bo runt om än.

blåmärken ja, det är ju alltid roligt att ha men jag vet inte hur mkt det blir av det nu när madelaine kommer i morron vet jag icke om jag och magnus dampa sig lika mkt:O

detta resulterar i att jag ska sova på en luftmaddrass i en månad, yey.....:P



ska bara säga att jag hatar krogliv, helt ärligt, vad är det som är så roligt med att knuffas runt bland massa fulla 23 - något som egetnligen bara är ass-hunting?

nej, tacka vet jag isf när jag får dansa så jag slipper att sitta ner och låsas bry mig omvad någon full jävel rablar på om något, det räcker väl att jag sj rabblar en massa? mohahaha, evil sara is here och onsåviter.............. varför klämmer 14-ring sig sj på brösten?

för att hon har dåligt självförtroende och vill att alla desperat äldre killar ska ta henne!

ha.

bazinga!

puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards