Alla inlägg under juli 2014

Av Sara Eliasson - 25 juli 2014 01:07

i går trodde jag att mina drömmar äntligen hade slagit in, blev nästan lite rädd då jag trodde att om man önskar något riktigt hårt så händer det, men det visade sig vara fel hus. fan oxå.


en av de bästa albumen som existerar i mina ögon, satan i gatan <3

sitter och ler för mig sj, sjungit på en veronica maggio låt


jag är för full, du är för ung....



i bland träffar man bara folk som man känner genast, fuck yes, him ^^

sedan att han är för ung för mig spelar ingen roll för jag ser tydligen yngre ut än 24, hahaha plz god låt det vara så, i still smell like man ^^

hihi^^

im like a school girl these days ^^


varför skriver jag om det här? mje mest för att jag känner för det, och för att jag fortfarande känner doften av honom, och jag är okej med det, för första gången på snart ett år :)


peace


Av Sara Eliasson - 17 juli 2014 23:12

jag är nog den enda som kan halvsova till ljudet av maskingevär i bakgrunden från tvn, jag skyller på min bror för det av alla år han okuperat tvn med diverse spel haha

åh badandet fortsätter, så najs att bara ge sig ut efter att man jobbat klart i värmen och eftersom jag cyklar som en dåre(jag vet, jag vet) så blir man snabbt varm i kläderna fast det inte är trettio plus ute :P


hittade supersnygga bikinis i dag med då eftermiddagen spenderas med lisa på birsta, yey! får passa på innan vi försvinner haha ^^

köpte dock inga skor som planerat men ett par löparbyxor slank med, försöker att inte bara ha ett set som jag haft sedan jag började, blir ett sådant evigt tvättande och utslitande på allt haha


<2

Av Sara Eliasson - 10 juli 2014 23:22

mja ligger här nudå för jag måste upp så tidigt haha men jag klagar inte, gillar mitt jobb, trevliga människor och omväxlande miljö, vad mer kan man kräva av det? :)
åh blev kallad för sandy i slutet av greast i helgen, dog lite av skratt men fortfarande trevligt att höra :P

har inte gjort annat än att bada den här veckan, seriöst, jag har verkligen tagit i kapp alla de skittimmar som junivädret bjöd på, skulle inte förvåna mig om jag drog ut i morgon med nu när jag är så satans slut/lat och inte orkar springa :P uscha måste få bort denna lathet xD

men jag är ändå lite impad av mina egna vadmuskeler, och om jag sagt det förut, jag är ledsen men det är så coolt bara att man kan flexa dem hihi^^


bloggtitlen? mja mest musiken jag har på som får en att tänka men kommit till ett par insikter de senaste dagen, spec fredag då jag fick veta en hel del saker som gav nytt ljus på saker jag aldrig reflekterat över, haha it some crazy shit vi gått igenom hun, men vi kom ut överlevande, och nu vet vi vad vi ska passa oss för ;)

och nej, jag säger inte vem det är som jag pratade med om det här, jag kan till skillnad från vissa skvaller biatcher hålla tyst, jag tycker det bästa beviset  befinner sig inpräntat -13

hur många visste om det?

tre pers.

tre.

och jag var inte den som skvallrade och förstörde många liv i processen. bra gjort där btw.

men nu tappade jag spåret, uppenbarelse skulle jag mer villja kalla det, hur blind har jag inte varit innför det som varit? hur kunde jag inte se hur han härskade över mig som en docka?

hur kunde jag, som lovat mig sj, att aldrig bli härskad över vara så lättöverkörd?

hahahahaha

det är en spec sits och som men många andra saker, så länge du inte varit med om det så har du ingen aning om vad jag pratar om ^^


nej nu måste jag sova och ser fram emot att få min självmordscykel fixad, förhoppningsvis i morgon :P
ciao

Av Sara Eliasson - 6 juli 2014 19:37

i morgon så går man på pass nr två, så tyvärr så blir det ingen semester för sara i sommar men hon klagar inte haha

och pratar om sig sj i tredje person ..... haha


känns som att jag har blåmärken från topp till tå, varit en otroligt omtumlande helg haha, saker i mitt liv händer jämt i en rasande fart numera uppenbarligen, men jag gillar det ^^


skumt var ute och cykla nu i dag och fick tumme upp från en snubbe jag åkte förbi, jag bara skaka på huvudet dock road och trampade vidare ;D

nej nu ska jag lägga mig på soffan och slöa. och inte tycka för synd om mig sj att jag ska gå upp megatidigt i morgon...


Av Sara Eliasson - 2 juli 2014 22:05

okej jag erkänner. jag är nervös haha

men om jag inte vore det, vore man en människa då?

inte det att jag tycker det är läskigt men nya människor, inte alls, snarare tvärtom men ändå, det krävs mod att ta ett steg i rätt riktning.


andas andas ^^

 nej nu ska jag göra något vettigt bye

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards