Alla inlägg under september 2008

Av Sara Eliasson - 29 september 2008 12:14

det här inlägget måste gå fort då jag sitter hemma hos elin i väntan på att hon ska bli vacker=9 mnää hon e alltid vacker=D

I dag ska jag äntligen ta mitt leg:P folk har tjatat på mig i hundra år satt jag tänkte nu e det dax^^ det var ju tänkt at det skulle bli i fredags men då skedde det en smärre händelse som gjorde att jag fick spärra kort och polisanmäla min väska bara för att hitta den hemma, tack till den som åkte tillbaka med den till mitt hus utan att själa, du ska få en guldstjärna i himmeln av mig^^ jag hade nämligen tappat den när jag cyklade hemifrån till stan och jag hade dumnt nog den på pakthållarehn och märkte inte att den hade försvunnit i stan då jag var allt för upptagen på att lysssna på hotNcold med katy perry och hade i min godan ro inte hört att väskjäveln hade åkt av! jag var så arg jag jag hypperventlirade, mamma sa att hon aldrig hade hört mig då upprörd:P nää fyfan men som tur var så kom ju den tillbaka och som plåster på såret så fick jag ju prata med P på kvällen^^

kram ¨på er<3

Av Sara Eliasson - 21 september 2008 20:45

ja i dag har jag inte gjort så mkt men ändå hunnit med ganska mkt för en sådan slö söndag som jag egentligen har haft.

vaknade klockan 6 i morse av att mina kära katter bråkade utan för min dörr och allmänt dampade sig med varandra och för min del var det redan kört då jag vet att jag inte kan sommna om när jag väl klivit upp hur sängen... hur jag är innan vill ni inte veta, jag får djävulen själv att se ut som en skoljpojke:P

iaf så bestämde jag mig för att se sex and the city- the movie. bara ett ord kan beskriva denna film. underbar. i bland brukar man tvivla på serieskådespelare men jag tycker verkligen att damerna i stc lyckas med glans, var nästan rörd till tårar villket händer så ofta, en gång har det hänt att jag grinat, det var pearl harbour, behöver jag säga något mer?

iaf filmen var underbar och sedan ringde elin och vi trampade i väg till äbro och satt på skolan där och snackade om ammsa grejor, både roliga och Oroliga minnen som vi haft där för hundra år sedan...

sedan traskade vi hem igen och sara gjorde mat som hon alltid gör, det är typ min deal för att inte bli utkickadXD nää skoja bara men det blir oftast jag atomatisk jag som gör maten då mamma städar vilket jag inte är så förtjust i:P

sen gick jag runt i skogen med elin vid älandsbrofjärden och tog lite kort, det var mysigt fram tills att det blev kolsvart och sara instinktivft började tänka på blair witch project, det hade nog du oxå gjort!:P om man går i en mörk skog och har sett den så är det oundvilkigt, som tur var hade inte elin sett den utan var upptagen på att ta kort på min röv i ställetXD fick till några snygga kort måste jag erkänna=) min egen kamera dog efter 10 minuter och låg hånskrattade i min ficka hela tiden. jaa som sagt slapp söndag men en solnedgång sitter ju inte fel, eller hur?^^

Av Sara Eliasson - 20 september 2008 01:26

bra att se the forbidden kingdom utan subs. bra gjort sara. suck, fick gissa mig till hälften av filmen då jag tyvärr inte kan språket:P
gjorde samma sak med azumi för ett par veckor sedan , gud vad man tar för givet att man ska kunna allt hela tiden fast det inte är sant.. jaja jag får väl se den någon gång till med subs då... I hate subs egentilgen, tar så mkt fokus från filmen men okej kan förstå att det är roligare att se filmen för de som har svårt att hänga med i språket, kan erkänna att i blnad är det vissa ord som man måste gissa sig till men då får jag tänka okej då vet vi att vi inte kan det ordet och måste lära oss det.. gisses jag måste verkligen sova med mitt svamel.. ciao

Av Sara Eliasson - 19 september 2008 11:10

ja vad ska jag säga allså jag vill inte göra något i dag men jag måste tyärr...suck

önskar verkligen att jag bara kunde blunda och alla bekymmer skulle fly men jag vet att sådant aldrig kommer bli fallet, nee det blir väl som vanligt i saras liv, kämpa, kämpa, kämpa något annat kommer jag aldrig få på min lunchmeny av livet

- kyparn, jag tar livet på en räkmacka tack.

- jag beder om ursäkt fröken men du måste ha fått fel meny, meny ni håller i tillhöra moderaterna i stockholm.

. jaha ursäkta då... vad finns det då?

- ne egentligen så ska ni inte sitta här utan vara ute i köket och knäskrubba golven för en dags lycka.

- jaha...

- seså golven väntar inte på någon!


okej jag kanske tog i lite väl med muf men det ska vi inte ens gå in på, damn im gonna go right too hell im sure that theres a payrollepatrull even up there... jesus är säkert en hög snorunge som spenderar sina dagar spruta ambrosia på de vackraste änglarna för sin pappas pengar medans de andra skakar på huvudet men jåller tyst för att hans pappa e deras chef.

det är sant, om vi ska vara guds avbild så måste jag ju anta att det är så. eller så är det bara mitt crappiga liv och gnälliga röst som vill vara i ett samhälle där ingen lider - utopia, var är du! jag ska fan bli komminist. men blir jag det blir jag väl gripen i usa som någon terrorist och sänt utan rättegång till avrättning. fan jag hatar den här världen. man måste alltid vara så jävla naturell.

Av Sara Eliasson - 18 september 2008 23:58

vet inte vad jag ska säga... känns så fel.. jag känner mig så fel bara... jag vill dö just nu

men vet att jag gör allt för de människor som jag älskar och skulle utan att tveka däda de som gör någon av dem skada.

Av Sara Eliasson - 18 september 2008 12:25

bättre?

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards