Direktlänk till inlägg 21 september 2008

Queen of attention

Av Sara Eliasson - 21 september 2008 20:45

ja i dag har jag inte gjort så mkt men ändå hunnit med ganska mkt för en sådan slö söndag som jag egentligen har haft.

vaknade klockan 6 i morse av att mina kära katter bråkade utan för min dörr och allmänt dampade sig med varandra och för min del var det redan kört då jag vet att jag inte kan sommna om när jag väl klivit upp hur sängen... hur jag är innan vill ni inte veta, jag får djävulen själv att se ut som en skoljpojke:P

iaf så bestämde jag mig för att se sex and the city- the movie. bara ett ord kan beskriva denna film. underbar. i bland brukar man tvivla på serieskådespelare men jag tycker verkligen att damerna i stc lyckas med glans, var nästan rörd till tårar villket händer så ofta, en gång har det hänt att jag grinat, det var pearl harbour, behöver jag säga något mer?

iaf filmen var underbar och sedan ringde elin och vi trampade i väg till äbro och satt på skolan där och snackade om ammsa grejor, både roliga och Oroliga minnen som vi haft där för hundra år sedan...

sedan traskade vi hem igen och sara gjorde mat som hon alltid gör, det är typ min deal för att inte bli utkickadXD nää skoja bara men det blir oftast jag atomatisk jag som gör maten då mamma städar vilket jag inte är så förtjust i:P

sen gick jag runt i skogen med elin vid älandsbrofjärden och tog lite kort, det var mysigt fram tills att det blev kolsvart och sara instinktivft började tänka på blair witch project, det hade nog du oxå gjort!:P om man går i en mörk skog och har sett den så är det oundvilkigt, som tur var hade inte elin sett den utan var upptagen på att ta kort på min röv i ställetXD fick till några snygga kort måste jag erkänna=) min egen kamera dog efter 10 minuter och låg hånskrattade i min ficka hela tiden. jaa som sagt slapp söndag men en solnedgång sitter ju inte fel, eller hur?^^

 
 
Eyliiin

Eyliiin

21 september 2008 22:27

haha, jag tog ju inte bara kort på asset ditt, det var ju ca 250 kort=) men kul och mysigt var det

http://www.eyliiin.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Eliasson - 11 september 2015 12:59

jag känner mig så otroligt ensam utan min fina fästman att komma hem till efter jobbet, men jag vet att han älskar hålla på med militären så jag antar att det som gör han lycklig gör mig lycklig. helt otroligt att vi har klarat ett helt år och en m...

Av Sara Eliasson - 14 juni 2015 10:59

Wow vad jag inte alls bryr mig om att lisa holm är död. Finns 5 minnes grupper! 5! Lol som hon kan se dem liggandes på bårbordet. Jag blir äcklad av att se folk som försöker få pk poäng av någons död. För lets face it, unga människor dör en hemsk d...

Av Sara Eliasson - 7 maj 2015 21:52

tja så jag testar saker, kollar på hockey spelar carrie underwood för mig sj och njuter av att börja kunna andas igen efter två veckors förkylning. fundera lite på varför så få gillar country, kanske för att de är så gammaldags för de flesta, tr...

Av Sara Eliasson - 25 mars 2015 21:54

egentligen så handlar det inte alls om att jag inte har lust, det är mer om att jag är övertygad om att jag en dag kommer säga något orespektfullt/sant (alla gånger sant, c'mon its me) mot någon som är i min omgivning. faktiskt så kliar det litegra...

Av Sara Eliasson - 29 december 2014 23:21

insåg att jag sjunger igen, har efter en smula klagan från robert om att jag varit tyst länge börjat igen, lite skumt från början, när det en gång varit som att andas för mig, men nu är det i gång igen, jag kanske inte tänker göra det på beställning ...

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards