Alla inlägg under november 2014

Av Sara Eliasson - 9 november 2014 22:45

Ska börja med att säga att jag vanligtvis inte bryr mig ett skvatt om den här grejen med fars dag i vanliga fall. Trust me jag är van sedan år tillbaka att inte ha någon.
Men i år så känns det lite sämre. .. funderat på varför ett par timmar innan det slog mig varför jag reagera annorlunda just nu detta år.

Robert pappa.
Det är lixom mallen på vad en pappa ska vara och jag upplevde för första gången på många år vad det är jag missat. Inte bara i dag utan alla dagar om året.

-det är ju fars dag på söndag. (Random person)
-ja just ja det var det.(jag lätt leende med blicken bortseglande för att inte ge någon skuldkänslor för att ha tagit upp något jag egentligen inte pratar om/tänker på ofta)

Så ha en bra fars dag till de som har en, jag sj kommer att få skicka ett sms till mamma som gjorde allt jobb i stället.

Av Sara Eliasson - 2 november 2014 00:51

Hola i mörkret, kort inlägg via telefon haha
I morgon ska jag ut och leta fina Molly. Om ni ser henne så säg till! Orolig för henne i det här vädret

Happy halloween

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2014 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards