Alla inlägg under september 2013

Av Sara Eliasson - 16 september 2013 15:39

vad i fridens dagar, skicka din sim till hungerspelen? que? är det något vi uppmuntrar, att skicka barn och dö? really, är det ingen annan än jag som ser igen hela kärlekskomplotten och ser den större bilden av de böckerna?
nej, jag tror inte det, men mitt hopp för mänskligheten föll just ett pinnhåll vid samma tillfälle som jag såg reklamen.


uppdaterade bilden på fb bara mer för att ja, jag vill inte vara en av de där som har ett kort som är på mig sedan fler år sedan, vet att det finns folk därute som ändrar sin var tredje minut, tyvärr orkar jag inte med den skiten längre, känner att det räcker med en gång om året nuförtiden, det är ju inte satt att jag byter hårfärg eller något sådant nuförtiden.

ser du bilden där på vänster sida? det är jag. rakt upp och ner. inget annat.


på tal om hårfärg så har jag noterat att folk ofta frågar mig vad min riktiga hårfärg är, tja, youre lookin at it dude. jag vet inte om jag ska tolka det som att man antar att alla överallt färgar sitt hår på en regulär basis eller på att min hår ser färgat ut?
kan garantera, jag har mitt vanliga bruna hår, helt från gener.


såg att det fanns någon funktion om att man skulle spela musik till inläggen, var lugn, jag skulle aldrig ens få för mig att tvinga på någon annan det jag lyssnar på, blir själv irriterrad om man måste höra någon låt man inte alls är på humör att höra dundrades mot, men - om man vill gråta en skvätt, som jag har blivigt otroligt bra på förvånade nog den senaste tiden, så kan man lyssna på lady in white med royal wood. being human, thnk you!
rawr.

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards