Alla inlägg under maj 2015

Av Sara Eliasson - 7 maj 2015 21:52

tja så jag testar saker, kollar på hockey spelar carrie underwood för mig sj och njuter av att börja kunna andas igen efter två veckors förkylning.

fundera lite på varför så få gillar country, kanske för att de är så gammaldags för de flesta, tråkigt säger jag för det finns så mkt där, ja om man inte är ett hardcore avicci fan och inte kan lyssna på något annat än likande.

jag vet, det här är ett urtrist blogginlägg men strunt samma.

nytt jobb, försöker att balansera de två jobben och skolan samtidigt haha.... vi får väl se hur det går i det långa loppen men inte varit så farligt hittilst haha


pratade i dag om sommaren, insåg att de är tre månader kvar tills jag varit med robert i ett helt år, holy cannoli!

tycker det var i går jag såg han för första gången ståendes mot väggen med en cencur sak och spanade in mig, yeah robert yo did xD älskar dig :* (internt skämt på bloggen, vafalls?!!!) ;D


nej nu ska jag försöka göra någon nytta och se på matchen :)

ciao!

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2015 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards