Alla inlägg under maj 2014

Av Sara Eliasson - 28 maj 2014 22:14

tanken om att ens vara med någon som redan är upptagen, den dörren är stängd, stängd för evigt... om jag inte blir tråkad, eller om han är snygg... eller okej då, den är väl inte stängd, men aldrig mer känslor inblandade med folk som hugger kniven i ryggen på en ^^

if your boyfriend looks at me, its not my problem that he dont want you anymore haha

but then again, jag är trött på svin, uscha :P äh keep em, jag hittar säker något roligare därute ;D


måste bara få tjata lite om löpingen med, sjukt drygt det är att komma i gång igen efter att ha varit sjuk, jag dör lite för varje steg då vaderna som nu blivig vana att lata sig på soffan med the last of us gnäller som om vi aldrig har gjort det här förut, shut up! säger jag tillbaka då ;)


en annan sak  med som jag tänkte på, om du är förkyld eller känner att du börja bli det, snälla snälla håll avståndet, jag vill inte kramas eller ta i hand med någon som är en smittobärare, spec inte nu till sommaren, är förvånad över att jag klarat mig hittils då förra sommaren innebar dubbla pencecilin kurer (en av dem var under bon jovi ) och jag orkar inte med att en gång till behöva börja om med löpning, jag har en runda på åtta km så nej, det är inte bara att hoppa upp lätt på hästen som med alla andra i stan som kör nattviken(1,5km?) runt, det krävs mer uthållning än så tyvärr.

sen vet jag att det såklart finns folk som är med hardcore än mig, ofc ;) men vänta bara jag kommer ditt jag med haha


jag har svettas, blödit av skavsår och fått minnesluckor av vad jag håller på med, det är priset, inget annat. ingen 5-2 metod eller skippandet av måltider etc, snarare tvärtom, segt att hålla koll på när man ska äta för att maxa ut löpingen, seeegt. segt som fan.

:)


Av Sara Eliasson - 20 maj 2014 22:31

är en aning irriterad just nu över att min hals plötsligt fått för sig att svälla upp, rejält med.

neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee
eeeeeeeeeeeeeeeeej!!!!

that means... pause fort sobbing.... I cant run! :(

det är så himla typiskt, så fort man känner att man kommit i gång på riktigt så slår det till, är det bra när folk frågar när jag ska bli sjuk då det är sommar, skulle det inte lika gärna vara bra att ta bort halsmandlarna och göra mig av med skiten, de drar ju till sig mer än vad de regelerar bort det är verkligen en sak som är säker.


suttit och stirrat på ruskiga saker, internet är en hemsk och underlig plats, nej nej, alltså det är inte så farligt, mer urban legens och annat haha, sen att man blir paranorid as hell av det är en annan sak, men det går över efter ett par kattbilder på google! kittys! i love them, något som är säkert, jag älskar katter och tolerear hundar, hundmänniskor tycker att jag är en hemsk människa som inte avgudar dem, men nej jag är ledsen, jag tycker att hundar gärna får hålla distansen från mig tack så mkt, sen finns det såklart undantag till regeln, men de hundraser jag mest ogillar håller jag mig gärna borta i från, tänker inte säga vilka det är dock för det är för avslöjande ;D


but yes its true, im not a dogperson ^^

KISSSSSSEE! för att citera en av mina finaste som verkligen är en hundmänniska ;D



nej nu ska jag sova och så, kanske se om man magiskt kan trolla bort halsontet.


ciao!

Av Sara Eliasson - 19 maj 2014 22:58

usch, ni vet när man träffar på personen som man normalt aldrig skulle prata med, såna som man ger en chans bara för att wtf not?

det gjorde jag i går, ja en sak är säker, jag visste att jag ogillade främlingar, nu gör jag det ännu mer.


vad är det med män, helt ärligt talat tror att de har rätt att kritisera dig, vem du är, hur du ser ut etc bara för att man utväxlat några ord?

ingeting gör mig så rasande som när någon som inte känner mig(specillt nuförtiden) antar något om mig eller utgår i från vem jag är.

nej - du vet inte vem jag är. inte alls.


bästa utrycket någonsin - om du ska kritisera mig- you better be fucking perfect!


prövade skorna i går med, gick superbra, önskar bara att min kropp kunde bestämma sig för att bli sjuk eller inte, ena dagen så är det bra, andra så känner jag mig döende igen. bestäm dig! :P


pratade med min söta skånebror som skrek rakt ut när han hörde vad jag betala för skorna, bör kanske tilläggas att när folk hajar till när jag säger han är snålar än mig så borde det säga ganska mkt, fur real min bror skulle kunna få joakim von anka att vara slösaktig ;D

jag är den som slösar mest innom min familj, så är det när man kommer från snåljopar XD

inte för att det bara är fel, men jag kan vara död i morgon med satt mjew. så länge man inte drar det till överdrift och blir en lyxfällan fall så ^^


you call me a bitch like its a bad thing, you call me a freak like that means something? 

 - I think we know the rest, get it off your chest.


love <3

Av Sara Eliasson - 16 maj 2014 23:07

ska erkänna att jag blivigt smått besatt av johnny logan sedan jag sett på delfinalerna esc och de tog upp rekordet på mest läppslickningar, its okay you can like them as many times as you like ;)


köpte mina nya springskor i dag, en sak är säkert, det är inte biligt med att utöva sport oavsett uppenbarligen, 1700 spänn, are you kidding me????

men, tänkte när jag stod där att wtf, jag springer ju på asfalt och det är ju varje dag så då behöver man dämpningen blablbabla ;P och allt annat som jag börjat att förstå under de senaste veckorna, aha det finns metoder? jag springer bara xD

blev dock lite glad då hon i kassan säger att jag inte fått ont i knäna är pga att jag hittat rätt springstil, winn! är totalt amatör som har hittat rätt springstil utan vägledning, take that and smoke it (yes jag är lite stolt ^^)
så är nöjd som tusan, plus att jag kan inte bara sluta nu när jag lagt ner så mkt pengar på det, jags är snål kanske det bör tilläggas som bara den så även om jag har haft ont i halsen och misstänker att jag har det fortfarande så kommer jag att fortsätta, plus att det är awsome att springa så haha


en sak kan jag säga -  jag trodde aldrig i mitt liv, och spec inte för bara två år sedan att jag skulle njuta av att pressa mig så till gränsen av utmattning och ändå vilja fortsätta, känns som att mitt liv tagit en annorlunda riktning, and i like it. :D

så tack tack tack för alla fina ord och uppmuntran från alla däreute, ni anar inte hur mkt det bara får mig att vilja fortsätta <3


peace xoxo









Av Sara Eliasson - 14 maj 2014 23:37
Det här inlägget är lösenordsskyddat.
Lösenord:  
Av Sara Eliasson - 2 maj 2014 00:00

varför slutar det alltid med att jag gräver fram musik på #spotify om jag är tråkad, har blivigt mer nu senaste tiden sedan  jag börjat att springa, eller ja, försöker iaf, dör inte efter ett par meter nuförtiden iaf haha


blir lika förvånad när folk utbrister hur mkt jag gått ner, jag bara - eh alright bra för mig antar jag xD

så mkt tid lägger jag ner och tänker på det hahaha

nej men skämt och sido, blä för att vara så lat som jag varit förut, dömer inte annan, less på människor som gör det menar bara mig själv, för jag är egentligen en sådan där som gillar ansträgning och skit, bara det att jag varit alldels för ignorant för att inse det innan eller ja jag har vetat om det men jag har högaktningsfullt struntat i det^^


men efter att ha varit mer eller mindre självmordsbenägen (jag vet im sutcha dramaqueen) i snart ett halvår så måste jag säga att jag hellre springer än funderar på vilket sätt som går snabbast, kniv eller kanske dränka mig.


åh jösses måste bara få promota litegrann för mig give'em hell listan, jag älskar den, utan den så hade mitt liv varit en aning sämre, hoppas det finns fler därute i likande sitts som jag varit i kan få lika mkt glädje av den som jag har, började egentligen med att jag skulle ha något peppande då jag spelade metro men nu har det blivigt så mkt mer, det har blivigt mig hihi


egentligen varför gör man test på fb om vad man är? pratade senast i går om det med en av mina girls som konstaterade att hon alltid blev sidekick( ska tilllägga att hon inte förstod varför, sötnosen ^^) jag däremot får ALLTID de missförstådda karaktärerna som har ett tufft yttre men är så snälla innombords att man dör.

jag bör tillägga att det inte stämmer, jag är inte alls så snäll som de är lets face it, saker jag har gjort i hela mitt liv, okej sedan tonåren kan jag inte räkna in under katigorin snäll.

but i do care in the end^^

dont fuck with me thou, då visar jag klorna och ger mig inte fören alla omkring är död.

enda anledningen varför jag inte bråkar nu är för att jag inte bryr mig tillräckligt längre helt enkelt, springer och solar i stället haha


men om någon vill gå en rond så är det bara spotta ur sig något.

I keep alot of crazy inside of me, and not the good kind.


i morgon ska jag gräva fram en klännning, eftersom jag har såååå många (eller inte alls) och dricka nåt glas rött, kanske till och med dansa för första gången på typ år, jag och 18 åringarna xD







Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19 20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards