Alla inlägg under augusti 2012

Av Sara Eliasson - 30 augusti 2012 17:06

allså är helt slut nu, heeeelt slut, tror att min rutin att gå upp på morgonen tidigt har börjat att ta utt sin rätt... hoho

i morgon smäller det, klockan sex på morgonen ska man sätta sig på tåget ner, får se om jag är levande  eller en zombie vid det laget(personeligen gissar jag på det senare) ner mot danmark och ja, ni vet vad som följer, gaga. gaga gaga ga( goverment hooker är det oftast i mitt huvud när jag skriver så).

har packat heeeeela dagen, ahhh jag tycker jag borde få medalj i hur skicklig jag är på det ;D nej men allvarligt talat, jag brukar bara slänga ner saker i brådrasket så nu har jag varit klart ett tag men sitter och stirrar ner på naglarna och funderar seriöst på att jag måste göra om dem. suck.

vet inte, det är ganska lockande att se vidare på vetenskapens värld med, och mina fötter ggör ont, verkar ju som en bra start - MEN är ju iaf frisk ( bara jag som hör ''But'' från den tyska vetenskapsmanen från cod black ops i huvudet?) bara jag? ah okej:P hahaha


nej, nu ska naglarna fixas, vi får se hur  jag mår efter denna  helg:P


puss

Av Sara Eliasson - 26 augusti 2012 00:03

holy moley! den enda meningen som slank ur mig då råttan(som i mina ögon var gigantisk) som chillade på parkering när jag nu mer eller mindre släppat mig ner till affären trots denna irriterande feber som aldrig verka sluta, får väl vara tacksam att den kickat in nu i stället för ner på tåget mot danmark, ja. jag vet att jag tjatar om den men för jösses, det är ju gaga, hur kan man toppa det?

ja, jag vet att det finns massa svar för det beroende på vad man gillar, för mig - Queen. tveklöst:)


känner mig otroligt mesig när jag inte kan prata som vanligt utan måste gå runt och mer eller mindre måste gå runt och låta ''mild'' hela tiden, för dem som känner mig, nej  - mild finns inte i mitt vokabulär i vanliga fall, jag kan lika gärna börja göra korkskruvslockar i håret och spela oskyldig ( oh, wait - i - did - that.) hahaha


känns som att jag är hög antingen på feber eller på ipren hela tiden, kan knappt märka skillanden.. hoho jösses, man kanske ska bli knarkare än då;D ahh nejrå, jag tror att jag gjort ganska klart vad jag står i den punkten, på den andra sidan.



nej nu ska jag sova, kanske.... eller jo eller jaaa eller ja. jo det blir ju så.


puss

Av Sara Eliasson - 21 augusti 2012 16:24

åhåhåhåh får jag bara börja med att säga att jag har officlet blivigt kär i en film, hur nu det ska gå till som(iofs så finns det ju folk som faller för effieltornet med satt....) whatever, iaf The Cabin in the Woods, allsåå.....åhåhhh


vanliga sceneriot när jag ser skräck - gäspar, kanske gissar på hur de dör, har oftast rätt med, värsta exemplet var när jag hade rätt  på varenda en, ja jag vet att jag tjatar om den men fredagen den trettonde, nyversionen, blä.

nu bara, gaaaaaaahHHH!


efter halva filmen sitter jag och halvskriker för mig sj - tryck på knappjäveln!!! om inte har sett den tänkter jag inte förstöra det underbara nöjet som jag faktiskt tycker den här filmen var, okej lite seg från början men allså, yeah det här är officelt min nya favorit( tills nästa haha)


och om du någonsin aldrig hejat på killen med bongen, så kommer du att göra det nu;D

 






nog nu, känns ungefär som att jag har laddat för ett mataon den senaste tiden, ett marathon av alkohol, känns väldigt (VÄLDIGT) längesedan jag var ute tre dagar i veckan men tycker att det är okej då det är danmark snart och kkanse det inte sulle vara så smart att köra vit i hundra år innan, inte för mig iaf, vem vet annars vart man hammar(vilket lär hända endå;D ) 



ska försöka blogga mer nuförtiden men grejen är har jag inte lust så har jag inte det, och då bloggar jag inte även om det tar ett halvår innan jag får lust igen=)

det kanske har märkts att jag inte ger ut exat lika mkt information som förut men jag tycker faktiskt att det tillhör i en stad där vem som helst kan brännas för småsaker att man får trampa lite mer försiktigt på vad man skriver, så jag vill bara säga  - nej, jag har inte blivigt tråkigare, jag berättar inte bara om det helt enkelt, sen om folk inte gillar vad jag skriver nu så tvingar jag ingen att läsa, tro mig, jag kan fortfarande använda min sarkasm och ordhat så det räcker och blir över fortfarande, men det kommer när det kommer.


puss








Av Sara Eliasson - 16 augusti 2012 19:56

okej är det någon annan som brukar få Its gonna be me - N Sync på hjärnan? haha nehe, och för alla som är födda efter 90  talets slut, Justin Timberlake fanns faktiskt innan han var med i out of time( s0om sööög btw)hahahaha

nej men allvarligt, efter man spelat om den 3 gg på rad så börjar jag nästan få lite out of toutch varning... haha leila kommer iaf fatta vad jag menar med det xD

jag fattar inte grejen heller, den är inte bra varken musikaliskt eller sångmässigt ändå så går jag bara och . . its gonna be me! hahaha muteknapp finns icke på mig^^


eller så  har det hänt, jag  har slagit över till de läget där alla hammnar, där man ser tillbaka nostalgiskt på den musik jag lyssnade på som liten... holy fuck:S det trodde jag aldrig att jag skulle göra, jag är officelt inte 18 år längre med andra ord och hatar världen, ahh back in the days...( kanske längre för mig ;D )


Nej men när man lyssnar på de band som var superpoppis när man var liten ( jag tycker att jag har rätt att säga så nu även om det alltid kommer att finns äldre än  mig som bara , jjaaja du kommer att  få se sen blablbla '' när jag var i din ''' ja, antaligen kommer jag att få se, den som lever får ju se!:o

oj sry tappade spåret, whatever vart var jag...ehh ja just ja, när jag satt och googlade på N Sync så står det superstjärrnorna av 90 - talet och jag bara, va? vadå jag lyssnade ju på dem, hur kan de vara som att det är som reliker nu? haha hur i fridens dagar gick det till som?


ojojoj snart är det inte länge kvar heller till Lady gaga, jag planerar på att vara onykter dygnet runt i tre dagar xD haha som om jag skulle klara det så mesig som jag har blivigt nuförtiden, förut bara ja men det är klart jag ska ut igen! ja men det är klart jag ska sätta i mig en kvarting, igen... öjöj jösses, tur att man lugnat sig en smula med ålder, finns ju ingenting värre än medelåldersmänniskor som beter sig som de fortfarande är runt 20 när det kommer till alkoholkonsumtion, iaf i mina ögon men jag tror många är beredd på att hålla med:)


nej, nu ska jag lyssna vidare på N Sync och skaka rumpa för mig själv( oh, like u dont?;o) och fundera på vad jag ska göra åt mina naglar!


puss

Av Sara Eliasson - 8 augusti 2012 14:41

åh snart händer det - gaga! FINALLY! som jag har längatat!:D


första reaktion från folk är altid en ogillande min då jag säger att jag ska se henne men vad i fridens dagar människor, jag vet att ni sitter och gungar med till just dance och poerface när den spelas på radion - ljug inte, gud(jag) är nära;)


ironin är slående då jag lyssnar på turning japanese och ser upp på os där det är en japanska som tävlar just nu, haha

yeeah jag är lättroad och det funkara livet blir ju lite roligare när man kan sitta och skratta åt ett supernatural citat från 2008 fortfarande, well bättre än att vara en surpuppa antar jag^^


jag vet att det var längesen jag ens dryftade ett ord men saker jag tänkt om männsikor har varit en aning för nertjärade för att det sa ens vara någon ide att ens tala, och när jag inte vill tala - då gör jag det inte heller, till skillnad från så många andra som inte kan hejda när käften glappar... haha..jösses...


nej nu ska jag fortsätta att se på OS som jag följer halvt om halvt - yttligare ett kvinnligt drag att lägga till i mina andra så femenina sidor ha - ha^^


puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards