Alla inlägg under augusti 2014

Av Sara Eliasson - 18 augusti 2014 21:54

jag har i hela mitt liv sagt och svurit över att när jag träffar någon ska det gå sakta, att jag vägrar bli en av de där som bara kastar sig in, haha det verkar som att jag har haft helt fel om den saken, jag är en av de människorna.

and it feels awsome.

hahahahhahahahaha


men jag erkänner jag har aldrig varit någon som hållt mig till vad som är normalt ^^

känner mig vuxnare med honom kan jag säga, jag har aldrig varit någon som är direkt vuxen av mig, mest för att jag inte fått varit barn heller men det är en annan historia.

allt som jag någonsin varit livrädd för gör jag gladeligen med honom, allt som jag någonsin föraktat kan jag nu se fram emot, kort sagt och löjligt sagt, han gör mig hel på ett sätt som jag inte upplevt tidigare, med någon.


tro mig, jag kommer fortfarande att dra på mig mina klänningar och dansa men nu så vet jag att jag inte längre behöver vara stark sj hela tiden, och det är det som både gör mig fylld av värme och fruktan, för jag vet att den här gången så är det på riktigt, and i love it <3

Av Sara Eliasson - 12 augusti 2014 22:31

ojoj.

helt ärligt talat, så har jag trott att ingen läser den här bloggen och att jag har kunnat härja fritt som jag har velat här men nej nej så är det inte visade det sig.

well hallå alla där, om du inte känner mig, jag är ledsen(eller inte ) för alla små saker som jag bara hintar om här, jag skulle gärna vara mer öppen men jag litar inte tillräckligt på folk för att vara så pass öppen som jag var som yngre,

kort sagt, jag har gjort en massa fel val här i livet, en hel drös av dem.

när jag tänker tillbaka på när jag var sjutton (jag är 24 nu för alla som inte vet haha) så tänker en stor del av mig, shit tänk om man bara kunde få gå tilbaka och peta till ett par saker, bara ett par små saker så skulle jag ha ett helt annorlunda liv, eller vara död.

jag kommer aldrig att få veta.


jag är en känslomänniska av dess like men det är ingenting jag visar utåt om man inte känner mig väl och inte ens då egentligen, det är mest därför jag bloggar för att det är här via ord på papper eller yeah du vet vad jag menar som jag har mest chans att få ut vad jag vill säga.

jag kan vara tvärsäker på vad jag ska säga till någon i en allvarlig sitation och sedan bara stamma ur mig orden, som om jag inte hade ett dugg koll på vad jag skulle säga.

visst, jag är bitchig, jag vet jag vet, men det är mest bara mot människor jag aldrig mer behöver se, eller om det är något vardagligt, så fort det blir allvar rusar mitt hjärta och det känns som hela jag stelnar upp lite för ett par sekunder.

jag blir til sten igen, om så bara för ett par korta sekunder.



det här kommer låta löjligt men jag vill inte vara en sten längre, jag vill inte var isdrottningen som gilder runt och bara kan dansa runt bland snubbar, and belive me, i have, since i was seventeen....-_-

som sagt gjort många dumma val, en av de dummaste valen i mitt liv som jag gjort var då jag allvarligt trodde att en man som jag själv, som jag var, is och sten skulle älska mig mer än vad han älskade sig sj.

hahaha

det är egentligen jag som har sagt att jag ville ligga lågt med det, att det gått för fort egentligen och att det här kommer folk tycka är crazy.

men vet du vad? jag bryr mig inte längre. alls.


jag har träffat världens, i min mening underbaraste snubbe som jag någonsin stött på, jag vet att med honom så är jag säker, och att vad jag än säger eller gör så kommer han aldrig någonsin behandla mig som jag blivigt tidigare, och jag har inte gjort/gör det lätt för honom heller då jag disekerar allt jag eller han säger, hur jag vrider och vänder på allt, hur jag nästan mer eller mindre skrattar nervöst varje gång jag tänker på att det är han och jag nu...

jag saknar honom varje sekund han inte är än nära, varje minut som går, men inte på det galna sättet, inte destruktivit som det varit förut, för han är inte eld som jag , han är bröd med en orange solnedgång där jag brinner röd i kontrast. kort sagt, han är min.

<3


suprised? well so am i ^^

and so happy ^^


Av Sara Eliasson - 11 augusti 2014 21:30

jag vet, im sorry jag byter profilbilden igen, jag vet jag vet, jag är egocentrisk ( men det visste vi ju redan)

har haft en underbar helg slash fruktansvärd även om det inte var jag som drabbades indirekt, allt man kan göra är att skicka kärlek och försöka ja... jag vet inte... för rättvisa existerar inte <3


har haft en så bra underbar helg annars, känner mig som jag går på små moln hahah, livet är så bra för mig :D

ska bli ett kort inlägg nu för ska sova ett slag, ciao  

Av Sara Eliasson - 3 augusti 2014 23:23

okej jag vet, jag är typ bäst på drama, jag är en dramamagnet, jag känner det, jag gör det inte med flit jag lovar haha..


känner mig som katniss, och mer tänker jag inte säga då de som känner mig fattar ^^


ciao

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2014 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards