Alla inlägg under oktober 2010

Av Sara Eliasson - 20 oktober 2010 10:52

skjut mig  i huvudet.


vad i hela friden, hur kommer det sig att den meningen kommer upp i mitt huvud hela tiden?

jo. jag ska berätta, min kära vän lisa -  varför oh varför är jag så lätt påverkad när det k0mmer till ord och meningar?

jag skulle kunna starta ett eget språk om jag ville baserat på saker jag snappat upp.




  


spenderade helgen i sundsvall med lisa så på fredagen såg vi på en superdåligfilm som vi stängde av och pratade fram tills 4 på morgonen och åt gööödis! haha!

på lördagen var vi på birsta och blev stylade med hår och smink, damn! jag är snygg! mer än vanlig!

Sen drog vi ut på stan mer eller mindre ( jag gissar på mer) berusade och hade det supertrevligt!

söndagen spenderades i sängen oxh attityden rör dig inte sara innan jag masade mig upp  och därefter ha en sjukt nice bakisdag med lisa<3

kärlek!<3

nu ska jag.... dra, i dag ska jag se på zombiefilm! kärlek!<333 hahaa!


hahaha, allvarligt talat  jag måste bara visa vad en snubbe skrev till mig just nu, jag dog av skratt.


''du tänker för litet. jag skiter väl i några israeliska bosättningar, herregud. min plan går ut på att spela handikappad & cancersjuk, sätta mig i en rullstol, bli inrullad på en takidakonsert, grina mig till att få sitta vid sidan av scenen och sen detonera de 250kg c4 och takspik jag har gömt i rullstolen. total ödeläggelse. ''


observera att vi mer eller mindre driver, det är aldrig roligt att oskyldiga människor dör -  faast..... tanken att Takida skulle försvinna är VÄLDIGT lockande måste jag erkänna.

skitband - alla som lyssnar på dom är i min mening helt värdelös på att höra skillnad på bajs och på musik.


puss



Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards