Alla inlägg under januari 2013

Av Sara Eliasson - 10 januari 2013 00:02

eh jag kan inte texten helt (för ovanligheten skull) men just nu snurrar gustav fröding/mando diao runt i hjärnan på mig och medans alla andra bara.... huhu vad fint ( jag säger inte att jag inte tycker det okej ) så sitter jag och bara, stackars gustav fröding.

haha

men seriöst, googla han eller nått, får man hitta ett med deprimernade levnadsöde än hans? Det kan vara svårt....:)



tänkte bara  blogga en kort sväng eftersom man blir halvt handikappad av för långa naglar ( ni som minns så sa jag tidigare att jag har en nagelperiod nu... låter som att jag biter på tånaglarna när jag skriver på det sättet men icke, jag har bara perioder då jag blir helt uppslukad av det facinerade fenomenet av vilken färg jag ska måla dem med, det är en odokumänterad sjukdom - dont look it up ;P ) såg det blir ju extra jobbigt för jag glider där jag slår ner fingret på tangenterna och etc... haha


jul var kul fick bara saker jag ville ha, kände mig ovanligt bortskämd då jag hittade asssasins creed 3 i en av paketen.. ah min bror är helt enkelt bäst, nog för att vi mer eller mindre nuföritden bara, jaha. vad ska du ha då? överraskingar i den här familjen existerar inte, ha du sagt en sak kan du lika gärna räkna med den xD

har åkt pulka - halvt saligt ihjäl mig då man krashar nerför björnens backe(rätt  brant för alla som inte bor i hsand) och samtidigt får halva sveriges snö insprutandes som en snöslunga från helvetet för att man glömt att dra in fötterna på pulkan:D hahaha nej nej, för all del vi kör en gång till, ah youth...(sade hon vetandes att alla som är äldre rynkade på pannan inför faktumet att se yngre människor som barnsliiga vid bara 23 år ålder....hemska tanke;)


nej nu ska jag sova, eller läsa matched.... 

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards