Alla inlägg under oktober 2009

Av Sara Eliasson - 29 oktober 2009 21:54

hej hej tänkte bara skriva ett par rader innan jag ser på reprisen av true blood... (a)

i morgon blir det shopping med lisa<3

då ska sara gräva fram saker till lördagens fest... tjoohooo:D

nä nu blir det lite mer av mina döda killar tror jag.. haha!

puss

Av Sara Eliasson - 28 oktober 2009 21:11

snart så!

snart är det true blood:D

känner mig...... exetrisk... och farlig.... mer än så säger jag inte.....;)

haha


''this is my brother, and this is my brothers girlfriend Katie! AND SHE'S NOT A WHORE!'''


hihi^^

men allvarligt, är rädd för att jag ej längre klarar mig utan att festa, hemskt men sant:P

puss




Av Sara Eliasson - 27 oktober 2009 19:15

weeei!

i dag fick jag vara med min älskling och pratade om både det ena och det andra men vad det var säger jag inte^^

vill slå min puckade bror på käften för hans inkompetens när det kommer till realtid men kan inte göra det eftersom han inte finns i närheten.

har lessnat på att vänta nu och jag har bara en sak att säga.

om du går tillbaka till henne, kommer inte jag finnas när du gråter över hennes fel.

thats that.

på lördag blir det party som sara gillar^^

puss

Av Sara Eliasson - 26 oktober 2009 23:06

har haft en sjukt mysig dag i dag med emelie och leila i birsta i dag, började min resa redan vi klockan halv nio i morse och var där till klockan 4 tror jag, kanske 5 till och med=)

mina fötter dog dock.

-_-

annars har allt varit perfekt, en toppendag helt enkelt:)

 grattis till Leila som fyllde 19 år i dag och fick en sjukt snygg tjej-starwars-t-shirt:D

puss

Av Sara Eliasson - 25 oktober 2009 17:59

hej hej, i dag är det söndag, kändes typ som att det var rätt beslut att inte gå ut i går... typ:P

alltid tråkigt att vara sjuk men men vad gör man när kroppen säger emot det huvudet vill?

pratar med min kära sis lisa på msn ju nu och vi är nog de enda två på hela jorden (typ) som vill ha bon jovi.

vi skulle kunna slåss om honom.

ja vi vet, han är typ äldre men ändå! heet!:O

HET!

rwaar!

and remember lisa, Joe perry är min nu! bara min! mohaha!



  

sara och lisa - stålsystrarna!

 

fan vad vi äger alla!

 


puss

Av Sara Eliasson - 24 oktober 2009 19:45

i morse vaknade jag

  1. svettig/het som fan
  2. orörlig/stel
  3. hudvudvärk som kunnat spränga ett berg

men låt oss i stället börja från början.

hur i hela friden hamnnade jag i den sisten?

jo

det ska jag tala om.

i går var det fest för anna och leila.

sara(dvs jag) hade tänkt att vara nykther för att det blev så jäkla mkt förra helgen.

blev det så?

nej

-_-

det hela började stilla, jag kom till och med min tjocktröja och passade inte alls in i det uppklädda partyfolket som kollade lite konstigt på mig innan de insåg att jag tänkte ha den och återgick till sitt pratande om gud vet vad.

ja tänkte jag eftersom jag bara har typ en liten bit kvar av min kvaritng kvar är det ingen fara, nej sara det är aldrig bra att lura sig in på det spåret när vi alla vet hur lätt det är få folk att bjuda.

jag vet.

jag är hemsk -_-

tänk ungefär såhär, förkyld-inget som helst smaksinne - Bad things are just wating to happen.

kort sagt, jag blev sjukt packad.

jag skulle vilja tacka alla som är dumma nog och låter mig att dricka från era ölflaskor/drinkar etc - ni vann just en förkylning!:D

mest tack till henke som alltid är villig att låta andra dricka hans surt förvärvade sprit. hahaha^^

träffade massor av människor som jag har sett men aldrig pratat med, såå typiskt mig, när jag är nykther så är jag tyst add alkohol och vi har en helt annan bild.

fick iaf höra att jag var vacker, det kändes bra^^

sedan var det triangeldramor som vanligt. thnx god att jag inte är såå djupt inblandad denna gång.P


han se lisa lite grann innan jag gick till festen iaf alltid är ett shot av lycka rakt in i mina vener. jag skulle döda för henne.

 no fur sure........i kill ya.

i love you hunny<3


på tal om kärlek. jag är så sjuk nöjd just nu.

NÖJD!

min bror verkar ha hittat sig en redig flicka, jag gillar henne redan. congratz madde, you made it to the cirkle^^

nu ska jag göra något annat, typ ja. vad fan jag vill.

fick ett sms i dag

- fest hos anna i kväll.

jag bara. eh nej. jag orkar inte vara alkholist, det finns så många andra som sköter det åt mig xD

puss


Av Sara Eliasson - 22 oktober 2009 14:37

jag börjar att bli förkyld =/ neeeeeej!

jag vill inte!

nej nej nej!

vägrar att bli sjuk nu när jag har så mkt på gång runt om mig, det funkar inte!:O

har sjukt tråkigt iaf så jag började att kolla runt på andra bloggar men lugn, jag hittade en spelsida via zombiebloggaren som spelade ett flashspel som var sådär, kunde varit bättre...

jag hittade iaf gammla hederliga the last stand  fast denna gång var det tvåan^^

ska erkänna att det var ett tag sedan jag spelade nu och dataspel är ju inte alltid min grej men det är faktiskt rätt kul att försöka att skjuta ner zombies innan de tar sig igenom ens skydd och äter upp en^^

funderar dock på en liten sak, varför får de flesta panik och skjuter mot kroppen när de spelar ett spel med zomes?

jag menar hallå, det är ju allmänt vetande att man skjuter dem i huvudet annars dör det ju inte!;P

jag är nog den enda som lyssnar på pussycatsdolls och dödar zombies med en kula i deras huvuden^^

yeah:D





en sak till som jag har stört mig på ett bra tag nu, varför i fridens dagar när man går in till en spelbutik så kollar alltid personalen(oftast killar jag har sett en tjej en gång:O wow!) på en som man var typ vilsen och ler lite försiktigt åt en?

hello, bara för att jag är en girlygirl så ska det inte betyda att jag inte vet något, inte för att jag är så up-to-date nu det kan jag erkänna men ändå, DISKRIMINERING!

skärpning till alla fördömade killar(och tjejen, nej föressten hon var fan trevlig!) som bara dömer efter utseendet. jag vill oxå spela fast jag inte ser ut som någon som inte visste vad en konsol var.

puss


Av Sara Eliasson - 21 oktober 2009 14:10


hihi!

fattar ni hur jag låg och myste i går när jag läste den mening, var till och med tvungen att sluta och stanna upp ett tag innan jag fortsatte...

''my name is Edward Cullen'' -  det borde inte vara något speciellt med det men det är det!

är sjukt irriterande att veta när man slutar läsa att det inte finns någon som Edward i verkligheten, jag menar lets face it girls, han är skriven av en kvinna. jag betvivlar att det inte finns en enda man som är som Edward… tyvärr

-_-

eller ja, vad vet jag? alla män kanske inte är som de jag har träffat på i mitt liv men det börjar kännas som att chanserna att han eller någon liknande finns har minskat dramatiskt..

läste på en väns sida för ett par månader sedan en historia om att män började att bli rädd för att kvinnor bara i fortsättningen skulle ligga med män som såg ut eller helst var Robert Pattinson.

hm

det tror jag vi kan stryka, nog för att det inte finns någon kvinna som skulle säga nej, ärligt talat jag skulle då banne mig inte säga nej iaf;)

de finns alltid tjejer som kommer att ta de män som går runt i keps och har gått iv/fordon, ingen fara på taket gott folk, den idiot/bonde-genen kommer inte att försvinna, det finns alltid underlärda, korkade, lågavlönade människor som är beredd på att yngla av sig så mkt de bara kan, helst i ung ålder så det åtminstone hinner få 5 -6 barn så det är säker på att deras gener kommer att finnas kvar och leda världen till en stort jäkla slagfält och iq-befriat samhälle.

det låter kanske löjligt när jag skriver det men jag tror fullständigt på det att det kommer att hända, det kommer att bli en större och större klyfta mellan nivån på människors intelligens längre fram i tiden och tills slut kan vi lika gärna ha det som medeltiden.

mänskligheten är fördömd att utplåna sig sj, vare sig Rob Pattinson finns eller inte.

puss




Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19 20 21 22
23
24 25
26 27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards