Alla inlägg under februari 2013

Av Sara Eliasson - 3 februari 2013 20:10

såg precis pitch perfect igen och allvarligt talat så lyssnade jag inte på Titanium när den var poppis, typiskt mig som inte orkar hänga med nuförtiden hahah

har spenderat dagen med att vara så dålig som man bara kan vara efter en dag som i går.

vaknade med ett stort bitmärke i läppen och jag vet inte riktigt när jag fick det, fast jag tror att jag kan gissa.....^^

är det bara jag som får känsla att allt går för fort? jag är 23 och de flesta jag känner verkar redan mogen för att ha barn och allt det där seriösa som jag lite diskret drar  mig bakåt från, är jag den enda 23åringen som inte vill ha volvovillavovve?
Lets face it, im not made for just one man...;D

dock drar tillochmed jag gränsen om du är 30, har fru -  tre barn och fortfarande tror att du har en chans i helvetet, hahahaha



Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards