Direktlänk till inlägg 17 maj 2010

Det är skillnad på Godis och Goooodis! Ragnar eller Ragnar!

Av Sara Eliasson - 17 maj 2010 14:17

sara eliasson

kristallkrossaren

ha.



en nish antar jag. tyckter den passar och den har dubbla meningar, man måste bara se sprickorna för att se mitt förflutna.


Kristallkrossaren.


jag krossar kristall.


ja.



så är det nog.


hade en väldigt upprörande diskution med leila i går, vi råkar båda ha starka viljor som inte alla gånger strävar samma håll men det är alltid roligt att prata med henne då hon alltid har en helt annan syn på saker än mig:)


pratade såklart om Ragnar. om vad som kan ha drivit honom till vad han gjorde, ska faktikt till huset och se om det är något folk där nu, har inte orkat dra mig ditt även fast jag bo 500 meter därifrån.

obs min terio står bara för mig och kongos åsikter (<--- skämt)

min teori är  - Ragnar kan inte vara en psykopat, han är alldels för inpulsiv och jag tror allvarligt att han gjorde det i ren vrede, kanske planerat det samma dag, nej jag kan inte tro att han planerat det så länge och inte kommit undan.

DET ÄR ALDRIG BARNS FEL ATT SAMÄLLET ÄR SJUKT

jag tror att det är familjen som omedvetet gjort han till den han är.

yeah mommy, du kommer att inse det med.


men nog om det, jag vet iaf att jag aldrig skulle bli mördad av min bror för vi hatar inte varandra som andra syskon kan göra, tävlandes om deras föräldrars uppskattning, sen har vi samma skitstövel till far så om vår mor skulle ta ut ilska på sina barn, vilket i princip alla föräldrar gör  som har separerat mer eller mindre gör, Ragnar kanske bara fick mer skit än andra barn får av sin mamma. pojken som kallades för det var inte så längesedan, det är nog vanligare än vad man tror att barn blir utsatt för allt fucking möjligt.



men jag är vad man kallar för cyniker.

ha. ha!



just det, var inte ute i helgen men träffade massa roligare människor ändå :D





''And these are the lives you'd love to lead
Dance, this is the way they'd love
If they knew how misery loved me''

 

 

 

 

 



http://www.youtube.com/watch?v=m6pW_q1PvH0&a=WZFoLhhegB0&playnext_from=ML&shuffle=38&playnext=2



puss eller wtf

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Eliasson - 11 september 2015 12:59

jag känner mig så otroligt ensam utan min fina fästman att komma hem till efter jobbet, men jag vet att han älskar hålla på med militären så jag antar att det som gör han lycklig gör mig lycklig. helt otroligt att vi har klarat ett helt år och en m...

Av Sara Eliasson - 14 juni 2015 10:59

Wow vad jag inte alls bryr mig om att lisa holm är död. Finns 5 minnes grupper! 5! Lol som hon kan se dem liggandes på bårbordet. Jag blir äcklad av att se folk som försöker få pk poäng av någons död. För lets face it, unga människor dör en hemsk d...

Av Sara Eliasson - 7 maj 2015 21:52

tja så jag testar saker, kollar på hockey spelar carrie underwood för mig sj och njuter av att börja kunna andas igen efter två veckors förkylning. fundera lite på varför så få gillar country, kanske för att de är så gammaldags för de flesta, tr...

Av Sara Eliasson - 25 mars 2015 21:54

egentligen så handlar det inte alls om att jag inte har lust, det är mer om att jag är övertygad om att jag en dag kommer säga något orespektfullt/sant (alla gånger sant, c'mon its me) mot någon som är i min omgivning. faktiskt så kliar det litegra...

Av Sara Eliasson - 29 december 2014 23:21

insåg att jag sjunger igen, har efter en smula klagan från robert om att jag varit tyst länge börjat igen, lite skumt från början, när det en gång varit som att andas för mig, men nu är det i gång igen, jag kanske inte tänker göra det på beställning ...

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards