Alla inlägg den 2 augusti 2009

Av Sara Eliasson - 2 augusti 2009 18:56

okej jag vet att det är den andra dagen den andra helgen som jag är ute och festar nu. det börjar att ta på min kropp om jag ska vara ärlig känner mig som en gammkärring ett 4 dagars festande.. illla xD

skulle egentligen inte ens ut men Bossan började att smsa med mig och tillslut efter lite övertalning hammnade jag på exat samma plats som i går kväll iaf:P

hade jättetrvligt igen och som vanligt med de sötjäntorna bossan och emelie så var vi inte nere på hamnkrogen fören klockan var halv ett igen och ja vad säger man, jag såg en hel del intressanta och eh ja inressanta personer jag inte har sett på ett tag nu:P haha

måste skamfullt säga att jag blev småberusad av vin och cider blandat vilket inte har hänt sedan jag var typ femton år så vad fasiken som jag höll på med i går var nog ett mysterium för de flesta men hey, billig fylla vem säger nej till det?;)

hamnde sedan utanför Gennys ( som alla andra härnösandsbor gör när ställena stänger) och snackade med folk, hade hur trevligt som helst innan jag var tvungen att slita bort bossan från någon snubbe som hon bytte nr med för att jag sa det (opps) (A) nej men allvarligt, jag hoppas verkligen att det går bra för henne, verkligen =)

fick inte gå hem så jag sov brevdvid bossan i eriks rum och fick frukost i morse innan jag och bossan traskade igenom hela staden( snygga som vi är) i suburbia-hell och kyrkågårdar tills vi kom fram till marcus där hon hade lämmnat kvar bilen och jag åkte med så jag slapp gå hem (hallelulja!) och när vi kommer hem till mig upptäcker bossan i svinvärmen att hennes bromsar slutat att funka och jag stod kvar med henne och solade då hennes pappa kom och hämtade bilen och hon fick ta den bilen han kom i.

eh ja, vad kan man säga, jag har så bra vänner att det är äckligt och jag har så sjukt kul när jag är med dem=) det enda som inte var bra var att inte Lisa var med I miss you baby!<3

sara is happy<3

 låtar som sara gillar

avril lavigne - the best damn thing

basic element - touch you right now ( tack för den Em hahahaha)

och en annan som jag inte kommer på namnet på.. hmm... ska klura ett tag^^

puss


Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7
8
9
10 11
12
13 14 15 16
17
18 19 20
21
22 23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards