Direktlänk till inlägg 30 december 2010

tja, vad är en bal på slottet? den kan vara urtrist, supertråkig och alldels...underbar..

Av Sara Eliasson - 30 december 2010 11:01

blaha, mina startmeningar har oftast sådan tyngd i dem:P haha

bla?

vem säger bla?

jo jag, sara såklart=)


verkar som att det är fullt liv för folk i staden att hitta fest till myår, tur att jag redan garderat mig sen flera månader tillbaka med planneringen att vara med lisa, dock har problem stöts på och jag får härdsmälta väldigt fort( det syns inte på mig dock) men jag är fruktansvärd lättstressad när det  kommer till smådetaljer(beroende på vad det är, i bland skiter jag totalt i sådan om det det är saker som är oviktiga) vilket driver mig till vannsinne då det känns som att man blir atalas helt plötsligt och har världen på ens axlar innan mn rätarpå ryggen och känner att det kanske inte var så farligt.

fast. det tycker jag aldrig när jag väl står där hukad med armarna uppåt mot himlen och desperat söker efter något som kan hjälpa mig.

hm.

svårt det där.


varför berättar jag det här då?

jo, därför att de flesta verkar ha uppfattningen om att jag skulle vara wonderwoman som aldrig blir stressad eller gråter etc och bara är en fucking biatch när det kommer till kritan.

vilket inte är fallet.

jag har jobbat superhårt för att ens kunna visa att jag har känslor för någon då det varit lättare att sätta uppe n mur för omvärlden och låsas att allt är bra.

men gissa vad.

det är inte alltid fucking bra.

helt ärligt talat är jag trött på att bli behandlad som jag var gjord i sten, för det är jag inte.

sen tänker jag inte atomatiskt falla ner i det klassiska facket ''jag är för svag för att kunna göra något'' som de flesta kvinnor bekvämligt nog väljer bara för att de uppfostarast till andra klassens medborgare och allmänt klysiga så att män kan få känna sig manlig.

tyck vad du vill -  det är fortfarande sanningen.


VARFÖR finns det ingen jävla gråskala för?!

säg mig det?!

måste man antingen bli behandlad om en sten eller som en porslindocka? finns det inget som helst utrymme för en mer modernare syn på män och kvinnor?

god, i hate society sometimes.


det är nu jag blir stenen, för jag blir behndlad som en, varför ska jag bli behandlad annourlunda för att jag inte har de passande åsikter som ska vara hos kvinnor?

varför?

folk säger det aldrig till en men jag kan se det i deras ansikten(jag är nämligen expert på kroppsspråk med så folk är jäkligt lättlästa) att de tycker man är obekväm och den värsta fördomen som jag hatar, alla som står för kvinnliga rättigheter är lesbiska eller liknande.

fy för dem fördomen som både de flesta män och kvinnor har i dag, dont lie, i know you think that.

visste du att de flesta unga kvinnor vill bli hemmafru?

jag menar vad i helvetet!?

jag säger då det, om det är farligt att visa barn våld på tv så nå fan ska vi slita bort dem från de där så-kallade-kvinnorna som är ''hollywoodfruar''.

neeeeeeeej, det skickar verkligen inte fel signaler till unga flickor och tonåringar.

- kom i  håg girlz, att om ni blonderar håret och steker er i 40 år och gör inplantat och ser ut exat som varandra, INGEN! får se annorlunda ut, då.... då får ni....... tada........ en RIK MAN! alla flickors dröm!:D


FUCK THAT!


om jag så ska leva fattis som en kyrkråtta för restan av mitt liv så ska jag iaf känna att jag inte horade för att få de pengar jag tjänade in.

ja, jag tycker det är mer eller mindre horeri över det hela.

tänk efter, de lagar mat, städar och tar hand om barnen(aka super medans barnflickan tar hand om barnen som aldrig kommer att få känna sina föräldrar egentligen, maria montamez eller vad fan du heter, det hör gällerdig oxå!)

och hur många hundra ska vi sätta på att de aldrig säger att de har huvudvärk? aha, just det.

det är ett yrke mina damer och herrar, det äldsta, att ha sex för pengar, jag kom inte på det och det kommer säkerligen inte slutat med mig.

its called, being a whore, även om hollywoodfru låter snyggare. de är fortfarande horer, lyxhorer.

ha!

ÅÅÅÅÅH DET KÄNDES BRA!

det där har kokat i mig som en ångmaskin. jag vet, men jag har fortfarande rätt. och det vet ni.

puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Eliasson - 11 september 2015 12:59

jag känner mig så otroligt ensam utan min fina fästman att komma hem till efter jobbet, men jag vet att han älskar hålla på med militären så jag antar att det som gör han lycklig gör mig lycklig. helt otroligt att vi har klarat ett helt år och en m...

Av Sara Eliasson - 14 juni 2015 10:59

Wow vad jag inte alls bryr mig om att lisa holm är död. Finns 5 minnes grupper! 5! Lol som hon kan se dem liggandes på bårbordet. Jag blir äcklad av att se folk som försöker få pk poäng av någons död. För lets face it, unga människor dör en hemsk d...

Av Sara Eliasson - 7 maj 2015 21:52

tja så jag testar saker, kollar på hockey spelar carrie underwood för mig sj och njuter av att börja kunna andas igen efter två veckors förkylning. fundera lite på varför så få gillar country, kanske för att de är så gammaldags för de flesta, tr...

Av Sara Eliasson - 25 mars 2015 21:54

egentligen så handlar det inte alls om att jag inte har lust, det är mer om att jag är övertygad om att jag en dag kommer säga något orespektfullt/sant (alla gånger sant, c'mon its me) mot någon som är i min omgivning. faktiskt så kliar det litegra...

Av Sara Eliasson - 29 december 2014 23:21

insåg att jag sjunger igen, har efter en smula klagan från robert om att jag varit tyst länge börjat igen, lite skumt från början, när det en gång varit som att andas för mig, men nu är det i gång igen, jag kanske inte tänker göra det på beställning ...

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards