Alla inlägg den 10 augusti 2010

Av Sara Eliasson - 10 augusti 2010 12:49

hello, i dag träffade jag en av de sötaste barn jag träffat på som hade en lektion om sniglar och att man skulle akta sig för den utbrända bilen som några idioter tyckt varit kul att tända på, jäkla galningar.

det var en tjej och en yngre kille, jag har ingen aning om de var syskon men det verkade som det vilket fick det att smärta till lite i hjärtat på mig då jag sade farväl till min älskade bror som ska ner och plugga i skåne nudå.


var på vippen att börja gråta när han steg in i bussen då jag visste att nu kommer jag inte att ha någon som jag kan störa om jag har tråkigt eller bara allmänt prata med honom. huhu D:`

men. jag vet att han måste leva sitt och jag mitt liv, sedan att vi har en sammhörighet som få förunats är jag stolt och tacksam för<3


jag har en rissifrutti (stavning?)blåbär som jag tänkte äta, har snott den hederligt från mormor eftersom jag hjälper henne att flytta.


kom på en dum sak nu, jag sa en grej till magnus för någon vecka sedan och han bara vadå? och tittade på mig eftersom jag sa ett namn som alla vet lixom när man säger det så vet man vem det är, ja, alla som läser detta och kommer i från hsand vet ju vem jag talar om killen med stort R.

iaf så var hela situtaionen så ful eftersom magnus bara, - hur ska jag veta vem det är bara på ett förnamn?

haha, jag brast ut i skratt eftersom jag hade glömt bort att han inte bort här permanet och då blir det nog en helt annan sätt att glömma bort saker som inte händer nära dig.


men, skit samma, här slänger jag upp något i brist på annat,  ja just det, en liten bonus till alla, om det är någon som kommer hem och säger vid matbordet att det såg en tjej som gick barfota genom stan och höll ett par rosa skor i handen så var det jag. mina dojor gick sönder, ett par gammla fula och slitna, ingen gråter för mina skor. haha

     

Sara - the girl with no shoes.


Dagens humör: sådär, är trött på regn men glad iaf=)

Dagens mående: mår toppen, som vanligt:D

Dagens borde: ähh massor, flytta?

Dagens frisyr: långt, regn/sov format hår uppsatt i hästsvans.typ

Dagens smink: palla, coola killar har inte det;>

Dagens klädsel: svart klännig, inga skor(typ) och en randig kofta.

Dagens planer: flytta?

Dagens materiella vill ha: skor! haha!

Dagens fundering: livet, döden, det vanliga lätta ämnena:D

Dagens beroende: haha... beroende, vad e det?

Dagens tråkigaste: magnus hemfärd(jag räknar med i dag med)
Dagens längtan: MAGNUS!

Dagens superlängtan: se ovan.

Dagens tidning: läsa, vad fan är det?

Dagens låt: Paramore - use somebody (kings of leon cover)


PUSS!

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards