Alla inlägg den 17 februari 2011

Av Sara Eliasson - 17 februari 2011 10:34

hade inte tänkt att blogga men det blir så nu, i dag kommer leila tillbaka<3 kärlek!


  

har spelat fear2 och mer eller mindre hållt min katt gisslan i knät när jag spelar det, fruktansvärd lättskrämda sara kommer fram och har fått ett par klor i sig under spelgången.

hahahaha - jag kan skratta åt mig själv där jag sitter i fullt dagsljus och krampaktigt håller i dosan när jag öppnar nästa dörr och ber en kort bön att den där tjejen ska stå där och skrämma livet ur mig.



ska försöka att äntligen skicka i väg magnus mobil som han glömde sedan jul, min prolista är inte lång med jag är glömsk!:O

iaf vad tror du händer, jo.

jag glömmer adressen.

-_-

suck.

suck.

suck.

sorry magnus, det ser ut som at du får vänta ett tag till för den där teele'n.


i dag är det privatlärardx igen, är superkul att undervisa(i guss i do that?) men jag skulle mer eller mindre få ett utbrott på ungdomar om de var hälften så jobbiga som man var när jag gick på högtadiumet.


på tal om rubriken, S&M ja, tack emelie larsson för det, du har fått mig hooked på den låten, tack<3

go-go-Rhianna!


nu ska jag se om jag kan klura ut adressen, puss och ciao.

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards