Alla inlägg den 3 mars 2012

Av Sara Eliasson - 3 mars 2012 21:52

allså, känner att VP ökar när jag ser på Tvn då det slog mig för ett par dagar sedan då killen som sitter och spelar och ignorar bruden men svarar på kompisen inte spelar.

hur ser jag det? tja, jag har ett xbox 360, jag spelar, jag ser att han inte följer de normala rörelsemönsterna på dosan, yeah .... yeah jag är inte stolt heller över den kunskapen.. hahahahaa!:D


om ni är måttligt intressearade av det förra stycket så ska jag förklara var VP är, jag och magnus, min kära broder och spelpartner satt och disktera gamescore som finns på xbox, jag vet inte om det finns på ps3 etc etc, får väl ta reda på det då!

iaf så typ, ja det kääns ju som ett onödigt faktum med gamescore i mina ögon och då kom vi på det nya poängsystemet ViRGIN pOINTS - :D

har grundat det på det klassiska faktumet om killar som spelar...hahaha-..-. yeah.. så nu räknar vi det i stället, sjukt mkt mer underhållande.


- jag klarade halo reach på ledgendery

- 100 VP för det!


hahahahahhahaha

thats funny and you know it!:D



åh just det, Harrison Ford, titeln, yeah, you know it, han är ju smokin hot( mor och less)


puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards