Alla inlägg den 5 juni 2012

Av Sara Eliasson - 5 juni 2012 22:32

ja det blir jag, efter en lång väntan, som beror mer eller mindre av mig själv så har jag slukat the hunger games -  och, ja.

bloody awsome!

 

spolier -


är det bara jag som tycker att det är mer en krigsskildring än en så-kallad-twillight/blabla/blabla-efterapning, i guess people who say that are just too stupid to see the bigger picture.

annars  - awsome<3


känner mig faktiskt fruktansvärt irriterad, över saker jag vet att jag inte har skuld i, som inte är av min hand eller  mun eller ens i mitt intresse helt enkelt, intressant bara att se folk sjunka så pass lågt att man börjar fundera över om man ens orkar vara nedlåtande överhuvudtaget -  för att på insidan, längre in, så betyder det ingenting.


jag har olika sätt att se på människor, dem som gör sig värda av min respekt, och dem som inte gör det.

välj själv vilken du vill vara.


puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards