Alla inlägg den 7 juni 2012

Av Sara Eliasson - 7 juni 2012 11:14

om någon skulle vara nära mig för bara ett par minuter sedan skulle de mer eller  mindre fått en hjärtattack då jag på 12 kapitel av the hunger games - catching fire då jag mer eller mindre hoppade hur soffan och skrek högt av förvåning.


ah, jag älskar min egen inlevelse i böcker, när man skrattar gåter och försöker att få luft.

därför kan jag inte läsa på offentliga platser, tex bussen liknande(förutom faktumet att jag skulle kräkas lugorna urmig) så kan jag verkligen inte hjälpa det, utan att ens tänka på det så kan jag sitta och fnissa åt något på bussen eller när jag går, jag leer vanligvist inte bland folk -  när jag är själv men det är mer eller mindre för att det bubblar så  mkt av allt jag känner innombords för att det ska vara okej för det att vara en offentlig utåtrikting, iaf i detta land.


nä, även fast jag lovade mig själv att sluta läsa, och hoppas att hon väljer Peeta så vet jag att inget av det kommer att hålla. haha

puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards