Alla inlägg den 2 september 2014

Av Sara Eliasson - 2 september 2014 15:24

Känns som att mitt liv är som en dröm numera, frågar mig själv dagligen hur jaf kunna haft en sådan otrolig tur att träffa Robert. 

Alla omkring mig säger att jag förtjänar att få vara lycklig efter den vidriga perioden och människor som jag hade i vintras men en stor del av mig tycker att han är för bra för mig. Låter löjligt då jag själv vet att jag förtjänar vara med någon som känner samma sak som jag känner för han men yeah ni vet haha det är lätt att tro på det folk har sagt att jag är en hemsk människa som förtjänar det värsta.  Men vet ni vad? Jag mår så oförskämt bra och lever hela mitt liv precis som jag vill utan någon av dem som drog ner mig och jag trivs i varje ögonblick och ångrar inte en sekund av att ha skurit av alla kontakter från patrask. 


Alla får leva de bäst fan de vill, och jag hoppas många dör olyckliga i vetskap om att jag mår som en prinsessa med honom♥♥♥

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards