Alla inlägg den 6 december 2009

Av Sara Eliasson - 6 december 2009 23:02

okej, nu ska jag sluta gnälla eftersom mitt illamående har försvunnit, var fan inte nådigt i morse när jag vaknade av skiten... -_-

har precis kollar på glee...(igen) och lyssnar på låtarna(heeeeela tiden) för att det äger!:D


hade faktiskt roligt i lördags dvs igår bara det att jag blev en smula för full helt enkelt, vanligvis är det common knowledge i hsand att bli så full man bara kan.. det tycker iaf jag att det är:P

hände både en del bra grejor och en del dåliga.. men det vet jag att ingen vill läsa om vad jag har gjort för bravader så det struntar vi i.

ska bara säga det här.

det känns bra över en sak. det var verkligen behövligt.

verkligen.

nu kan jag leva utan den oron med.

awsome:)



såg att jag hade blivigt taggad på facebook av gennys bar och kök villket Emelie fixade in sig sj,mig och anna gratis för att det var något strul med att betala med kort, det tackar jag för;P


slänger ut bilden med oxå och som sagt det är på gennys taget av barterndern och det är just en sån här bild man förväntar sig ska hamman i yieepi eller vad tidnigen heter (för alla som inte vet är det en lokal reklam-tidning som låsas vara en vanlig tidning med alla människor som tjänar mer än vad vårdbiträderna gör hamnar i eller har någon(???????) ''cool''(??????)

 hobby.)

jag säger bara - yeeeeeeah right!



and btw  - numera hatar jag OFFICELT moderaterna/alliansen villket föressten är en förolämpning för alla de länder som innebar alliansen mot axelmakterna under världenskrigen, undrar vilken smart liten underhuggare som kom upp med den äckliga ideen att associera moderaterna med frihetskämpar - fy skäms!

jag kommer rösta rött eller emigrera med tanke på att sverige är på en långsam bana rakt ner i helvtet( den andra vändan) med

'' den nya glada-

(skjut mig:D)-arbetarpartiet - moderaterna:D(skjut mig:D)

ner med alliansen!


  



obs - detta är ett medelande av saras personliga åsikter och speglar exat vad hon tycker om de svenska samhället, detta medelande ska tas personligt om man känner sig bitchslappad av den -obs

 

puss

Av Sara Eliasson - 6 december 2009 10:17

guuuuuuuuuuuuuuud....

jag orkar inget mer.. inge mer nu inge mer... jag mår crap som fan just nu och jag vet att det är mitt eget fel...

suck

men har bestämt mig nu.

vita helger, här kommer jag!

inge mer supa, nej.

nej nej nej.

jag kan inte fortstätta, jag är inte made för att vara ute varenda jävla helg bara för att alla andra är det i den här staden xD


det värsta med det hela kvällen  är att jag ärligt inte har så mkt minne av den på slutet... hittade ett halvfärdigt sms på telefonen i morse när jag vaknade och fattade inte alls vad jag hade skrivit om men men...:P


är så pass bakis i dag att jag vet ärligt inte om jag ska skratta eller gråta, och då var jag inte värst heller då det var vissa som var så full att de inte ens kunde gå..... hahaha^^


eller nej. det är inte roligt.

jag tänker inte vara social eller något sådant på en vecka med det humör jag har just nu... jösses...... jag ryser av äckel inför tanken på sprit... blä!

puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards