Alla inlägg den 14 december 2009

Av Sara Eliasson - 14 december 2009 23:29

yes!

äntligen har jag hittat en jacka!

:D

har spenderat i princip hela dagen med Emelie, Leila,Sofia och Jessika i birsta och jag fattar verkligen inte att det alltid är folk där, packat! är ett mysterium om jag ska vara ärlig xD

hittade typ alla säsonger av supernatural och det var inte mer än ogjort att jag höll på att råna någon för att få pengar till att köpa dem men vi vet hur värt det är på en skala om man tänker på det straff jag antagligen skulle få för att råna någon:P


såg på filmen solstorm i går,  och jag säger bara en sak.

jag kommer aldrig, aldrig, aldrig, aldrig vilja bli frälst av någon religon med tanke på vad den makten som religon skapar över folk missbrukas i 99% av fallen.


längtar att få se på Avatar på bio, det ska bli sjukt mysigt<3

nu ska jag skriva lite och fundera på vad jag har för kläder som jag inte vill ha längre.

puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29
30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards