Alla inlägg den 16 juli 2010

Av Sara Eliasson - 16 juli 2010 13:40

hello, ska blogga en kort stund innan jag beger mig ut på stan på jakten på strumpbyxor innför dagens firande av min sis lisa som har fyllt 20 år, ojojoj;D puss på dig.

såå vi vet ju alla hur det slutar hoho.... nej men allvarligt ska bli superkul, har inte sett henne sedan nyår som slutade med medvetslöshet och fyllecell( observera att det inte var jag som gjorde det:O omg vad tror du om  mig?!)


sen blir det en liten kryssning på slutet av juli, ska bli trevlig som bara den:D


men nej som sagt, jag orkar inte eller hinner inte blogga så mkt nufötiden, och jag är som alla vet, fruktansvärt svår att göra med om jag inte vill göra något, hey jag gillar att gå min egen väg i allt, vad är det för fel med det?;)


  


ECLIPSE

var och såg eclipse med leila oxå, både hon och jag var ganska hm ja, tagna.

jag kunde knappt stå på benen då jag blev superrädd flera gånger eftersom jag blir det när någoting hoppar fram, ja. jag är rädd för kaniner och bebisar om de dyker upp från ingenstans i ett soligt vackert landskap.

stod och sjöng lite för mig själv efter filmen på gatan medans vi väntade på sanna och tobias som skulle ge oss skjus till festen vi skulle på.

men det var det de, nu måste jag gå annars hinner jag fan inte.

puss:D

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards