Direktlänk till inlägg 11 december 2011

open your eyes like I open mine

Av Sara Eliasson - 11 december 2011 23:45

seriöst, jag hade skrivit ett kick-ass inlägg för ett par dagar sen, vad tror ni händer? jo fucking blogplatsen vägrar att visa den delen av texten jag skrivit, cencur?(ser misstänksam ut)

fattar ni hur svårt det är att skriva med mina naglar?! gör ni det?! vad som  vanligvtvis tar mig ett par sekunder att skriva en mening( ja, jag är snabbt.. blabla jag får väl bli diktamenperonnågot) till typ 3e min, frustreande!

det är ju därför jag inte orkar blogga, det, och att tangentbordet inte hinner med mig när jag skriver, tur för mig att jag gått ner på snigelfart nu då satt fukkin tangeterna hinner med.


eftersom jag nu har dessa sötnosar(Naglarna) med priset att skriva som en( fult ord med antydan åt något som är förbjudet socialt i sverige) så måste jag berätta om min senaste upptäckt, jukonsalva.

allvarligt talat, kärlek trots de skumma ind tex, bivax, torksleverolja och linoment, heter det så?

ah antagligen inte, så stäm mig, det är sent och jag är trött på mina porrstjärnnaglar(nästan iaf:O en aning kortare, tack fråga olle dok för den infon!) och det känns i hjärnan att  man måste upp i morgon, hjärnan bara - haha bara för att det är vardag ska vi minsann lura henne att hon är tröttare! jag ser teenage mutant ninja(hero) turtles skurken vid den tanken.. hmm:D


snart e det jul och det betyder mys och lys i mörkret med plastgrannen som jag tycker blev awsome( för att vara en plastgrann iaf) och köpa in julklappar och bli rånad av butikerna för att vi är typ fetast kapitalisterna, yeaay länge leve kapitalismen...-_-

såg på nobelmidagen med och flippade ur då en gammal rövslickande kärring väller ut sig meningen

- ''vi vill se överheten äta, det är precis som det alltid har varit''

well, fuck you! vem gjorde dig till expert på historia fru-jag-är-smycke-blabla.

jag fullständigt kokar vid tanken på att det ska finns människor som anses vara bättre än andra, om jag fick som jag ville skulle jag mula deras ansikten i tallrikarna, ingen människa ska anse sig vara bättre än någon annan, specillt inte små rövslickande vesslor som är så titelkåta att det rinner om dem.

nej tack, jag är ledsen mamma men om det ska vara så blir jag kommunist och frånsäger mig den smula rojalist som inpräglats på mig vid uppfostran , viva la france!!

jag skulle fullständigt dua en kunglighet. ohhhhhhhh!:O hur vågar hon, det är ju emot lagen och skit, well i mina ögon är du bara en männsika och allt annat kan du ta och stoppa upp där kungen varit( camilla hedemark tex)

puss

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Eliasson - 11 september 2015 12:59

jag känner mig så otroligt ensam utan min fina fästman att komma hem till efter jobbet, men jag vet att han älskar hålla på med militären så jag antar att det som gör han lycklig gör mig lycklig. helt otroligt att vi har klarat ett helt år och en m...

Av Sara Eliasson - 14 juni 2015 10:59

Wow vad jag inte alls bryr mig om att lisa holm är död. Finns 5 minnes grupper! 5! Lol som hon kan se dem liggandes på bårbordet. Jag blir äcklad av att se folk som försöker få pk poäng av någons död. För lets face it, unga människor dör en hemsk d...

Av Sara Eliasson - 7 maj 2015 21:52

tja så jag testar saker, kollar på hockey spelar carrie underwood för mig sj och njuter av att börja kunna andas igen efter två veckors förkylning. fundera lite på varför så få gillar country, kanske för att de är så gammaldags för de flesta, tr...

Av Sara Eliasson - 25 mars 2015 21:54

egentligen så handlar det inte alls om att jag inte har lust, det är mer om att jag är övertygad om att jag en dag kommer säga något orespektfullt/sant (alla gånger sant, c'mon its me) mot någon som är i min omgivning. faktiskt så kliar det litegra...

Av Sara Eliasson - 29 december 2014 23:21

insåg att jag sjunger igen, har efter en smula klagan från robert om att jag varit tyst länge börjat igen, lite skumt från början, när det en gång varit som att andas för mig, men nu är det i gång igen, jag kanske inte tänker göra det på beställning ...

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards