Direktlänk till inlägg 18 mars 2012

när du ser mitt ansikte, hoppas det ger dig helvete

Av Sara Eliasson - 18 mars 2012 21:06

sjunger högt för mig själv Glee versionen av all american rejects.. eller? kommer inte i håg längre....så många år sedan:P


längtar fruktansvärt till nästa helg att jag nästan funderar på om man måste vara en björn i en vecka och sova för att den ska gå fort, ska bli så roligt!:D Lisa!:D


är det nån mer än jag som får  rysningar när mick jagger gör sitt parti på T.H.E (The Hardest Ever) ??

för min del skulle de lika gärna klippa bort mellanmjölk-Jlo och bara will.i.am och jagger.
 
ANY DAY! HAHAHA
!!!!!!!!:D
 
Men sen så vet ju de flesta att jag är en sucker för Stones^^
om man blott var sjuttio nu så hade ju det var helt okej:P haha
ack för sin ungdom.....( yeah well kanske inte tonåring men endå, vem vill vara 18 år ändå?:)
 
skulle kunna skriva tråkiga saker, som att jag klippt mig igen.. jaja, who gives a rats ass? inte jag iaf, vill jag ha långt hår så slänger jag bara på löshåret ändå, big deal.
eller att det går bra på jobbet...( nej just ja, jag e ju svensk, jag ska bara typ se glad ut även om jag vunnit en miljon eller om min hund blivigt överkörd, tack för att du påminde mig, och glöm inte att tacka för kaffet för i helvete!:O
 
nej, nu ska jag inte vara så, jag är glad, har gått över till the supremes och glömmer det faktumet om att snika tv4 vill att man ska betala för att se på deras play, svagt med tanke på att ingen annan kanal gör det typ..... svagt tv4, nu får ja ju gissa mig till vad som händer på det näst sista avsnittet på walking dead, om någon dör och jag inte fattar något så kommer att komma en tegelsten med en hälsning från mig på måndag genom lobbyfönsterna:)
just sayin^^
 
ohh just det, om det nu finns någon därute som gillar country ( vilket jag betvivlar i detta land..) så hittade (fick) jag en rätt mysig och trallvänlig låt härrom veckan, han säger att han är en av sångarna, jag får väl tro på det då, snäll som jag är:) ( eller? ) är intresserad av faktumet om att typ ingen tar av sig skorna i staterna^^hoho
 
 
 
haha nu när jag sökte igenom min youtube kanal. yeah, ett virrvarr av spel, smink och musik, hahaha yeah.... som vilken vanlig tjej som helst då? haha
 
nää nu ska jag se på walking dead och bleka tänderna! ( HA SÅG DU INTE KOMMA VA?^^)
 
puss
 
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Eliasson - 11 september 2015 12:59

jag känner mig så otroligt ensam utan min fina fästman att komma hem till efter jobbet, men jag vet att han älskar hålla på med militären så jag antar att det som gör han lycklig gör mig lycklig. helt otroligt att vi har klarat ett helt år och en m...

Av Sara Eliasson - 14 juni 2015 10:59

Wow vad jag inte alls bryr mig om att lisa holm är död. Finns 5 minnes grupper! 5! Lol som hon kan se dem liggandes på bårbordet. Jag blir äcklad av att se folk som försöker få pk poäng av någons död. För lets face it, unga människor dör en hemsk d...

Av Sara Eliasson - 7 maj 2015 21:52

tja så jag testar saker, kollar på hockey spelar carrie underwood för mig sj och njuter av att börja kunna andas igen efter två veckors förkylning. fundera lite på varför så få gillar country, kanske för att de är så gammaldags för de flesta, tr...

Av Sara Eliasson - 25 mars 2015 21:54

egentligen så handlar det inte alls om att jag inte har lust, det är mer om att jag är övertygad om att jag en dag kommer säga något orespektfullt/sant (alla gånger sant, c'mon its me) mot någon som är i min omgivning. faktiskt så kliar det litegra...

Av Sara Eliasson - 29 december 2014 23:21

insåg att jag sjunger igen, har efter en smula klagan från robert om att jag varit tyst länge börjat igen, lite skumt från början, när det en gång varit som att andas för mig, men nu är det i gång igen, jag kanske inte tänker göra det på beställning ...

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards