Direktlänk till inlägg 3 februari 2009

You, PMS like a bitch I wolud know ;D

Av Sara Eliasson - 3 februari 2009 15:27

okej nu var det ju sjukt längesedan jag skrev jag vet det och förlåt till alla er som har orken att följa min blogg men jag har ju som alla vet inget internet hemma annars skulle ni bli bombaderad med åsikter om både högt och lågt och gud vet att det ska ni inte behöva ta från mig.

och i dag ska ju mamma i väg oxå jag hoppas att hon får en bra födelsedag i stockholmo där hon trivs bäst egentilgen. jag undrar varför man fick den ruttna iden att flytta till härnösand? hm. aja jag ska inte gnälla om härnösand något mera. alla vet ju vad jag tycker om min hemstad.

har varit hos elin ett tag det var roligt måste jag säga fast jag typ städade åt henne men det var ganska avkopplande, jag menar ju inte att hon har stökigt utan bara det som jag hade haft och sådant, man får ju inte vara allt för lat när man är hos någon annan vetja;)

längtar tills om en vecka för då kommer lilllisa hem igen:D me mutcho happy över det:D hon har ju en överraskning som hon vägrar att berätta vad det är på torsdag, jag är nervös men road över hennes upptåg<3

sen på fredag kommer min lilla ponny hem oxå för att ge tillbaka min bok om Twillight. ser du jag har inte tjatat så mkt om den filmen men jag måste ju säga att jag snabbt gav upp tanken att vänta på den svenksa verisonen och står nu i kö för att läsa den engelska i stället. jag klarar inte detta längre. jag vill veta slutet! vill! nu! ;P

gjorde ett stort misstag i morse oxå, jag fick den jättesmarta iden om att jag skulle föna håret upp och ned. belive me. ingen bra ide. så nu ser mitt hår ut som om jag var med i hairspray med den där jäkla frisyren som Tracy har. plus att jag har ingen mössa att täcka skiten med och jag han inte fixa om håret. det gör jag aldrig mer om. never ever.

sen har vi kommit till min favoritbit. saras klagar stund.

ämmne. kyla.

jag hatar snö! jag hatar kylan! jag hatar vintern! jag hatar allt som är kallt och blött och bara elände. nej.

A Camp - Stronger then Jesus<3

Rihanna - Brekin dishes<3

Paramore - Decode<3

Agnes - On and on<3

Franz Ferdinand - The Fallen<3

The killers - When you were young<3

My Chemical Romance -Ghost of you<3

Johnny Cash&June Carter - It aint me babe<3 sjunger jag på heeeeela tiden btw;)

och allt Katy gör ÄGER!<3 puss ( förutom UR so Gay)

 
 
Ingen bild

sis

3 februari 2009 15:52

halleluja, nu kanske man överlever lite längre när du bloggat igen! :D har dock aldrig hört talas om låtarna du skrev..ska lyssna in mig på dom tills ja kommer hem, lovar! :P love u hun!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Eliasson - 11 september 2015 12:59

jag känner mig så otroligt ensam utan min fina fästman att komma hem till efter jobbet, men jag vet att han älskar hålla på med militären så jag antar att det som gör han lycklig gör mig lycklig. helt otroligt att vi har klarat ett helt år och en m...

Av Sara Eliasson - 14 juni 2015 10:59

Wow vad jag inte alls bryr mig om att lisa holm är död. Finns 5 minnes grupper! 5! Lol som hon kan se dem liggandes på bårbordet. Jag blir äcklad av att se folk som försöker få pk poäng av någons död. För lets face it, unga människor dör en hemsk d...

Av Sara Eliasson - 7 maj 2015 21:52

tja så jag testar saker, kollar på hockey spelar carrie underwood för mig sj och njuter av att börja kunna andas igen efter två veckors förkylning. fundera lite på varför så få gillar country, kanske för att de är så gammaldags för de flesta, tr...

Av Sara Eliasson - 25 mars 2015 21:54

egentligen så handlar det inte alls om att jag inte har lust, det är mer om att jag är övertygad om att jag en dag kommer säga något orespektfullt/sant (alla gånger sant, c'mon its me) mot någon som är i min omgivning. faktiskt så kliar det litegra...

Av Sara Eliasson - 29 december 2014 23:21

insåg att jag sjunger igen, har efter en smula klagan från robert om att jag varit tyst länge börjat igen, lite skumt från början, när det en gång varit som att andas för mig, men nu är det i gång igen, jag kanske inte tänker göra det på beställning ...

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards