Direktlänk till inlägg 10 februari 2009

Let's have some fun, this beat is sick, I wanna take a ride on your disco stick

Av Sara Eliasson - 10 februari 2009 14:41

Nuså, du borde vara nöjd med min lisa för jag har nämilgen kört den där låten med gaga som du sa var bra så nu är det bara att köra på då jag tryckte låten på repet i går och körde den i flera timmar;P

en vanlig dag, arbetsförmedlingen, solen i ögonen medans jag gick in hemifårn, var inte av fri vilja dock då jag var pank men på den ljusa sidan så var det bra då jag måste bli van det igen, herre gud allså, förut kunde jag köra två vändor per dag och nu kanske det blir en varanann vecka men okej alla blir ju lite chockade då det är en mil fram och tillbaka men alla som går en sträcka tusen gånger fram och tillbaka vet att man blir van och att man inte tänker på hur långt det är. och sedan är det ju inte så långt  bara det att när det inte finns gatulysen där jag bor mitt ute i skogen och det spökar lite varstans( true) när man går där i mörkret på en onsdagskväll för att bussarna slutar att gå klockan 5 på eftermiddagen så kan man bli ganska förbannad. men nu har jag inte kommit för att klaga på det som jag kan göra i min ensamhet.

det enda som kan vara kul i dag är min nya jacka, woho:) och kanske det att jag får se lisa på torsdag med hennes secret som hon vägrar att säga vad det är fortfarande, driver mig till vansinne:P

pratat lite med elin, tyvärr elin så ringde du precis minuterna innan min föreläsnig var klar bara satt du vet, jag dissade dig inte.

och sen har det ju snöat så in i himmeln, vilket påminner mig om en bra låt som jag älskar men alla andra bra nono ungefär, men det struntar jag i, man håller modet  uppe när man har snö upp till midjan och sjunger - Like the sun I will steal eraly morning'' hihi^^ underbart, fixade till och med the corner men hittade inte painted by numbers vilket är synd då en låt som jag älskar finns på den och nej det är inte wonderchild. jag pratar om Christian Walz så alla vet.

håller på att dö av att vänta på Breaking Dawn, varför tar de inte bara en pistol och skjuter mig i huvudet och får det gjort? DENNA TOTYR är outhärdlig.

får roa mig med crap som Tom Cruise filmer vilket jag måste säga är en usel regissör och jag led genom hela mission inpossible 2 som han hade gjort.... jag bara nej nej nej nej. försök inte mer Tom du kan inte även om du har en partner med dig, jag tror ochså att jag kommer att drömma om han snart oxå med tanke på att jag haft ett maraton med snubbens filmer och jag vet inte varför men det avslutades i alla fall bra med wars of the world fast jag och magnus bara satt och skrattade åt dakota fannings roll som måste vara cp då hon skriker för minsta lilla och sonen som spelas av vem vet bara

- jag vill kriga! jag vill kriga! maniac 

jag måste få poängtera att det är löjligt att göra en unge på 8 - 9 år som ska vara snusförnuftig och sedan bara skriker som en vettvillig för att allting är så hemskt, den enda som är bra är Tom Crusie, den enda rollen han är bra i, god damit. om min pappa kunde vara som han så skulle det vara en jäkla uppgradeing iaf, och det är massa gnäll ocså, bla bla jag har det hemma och tivo och det enda med det fjärde, de kan ju prova att vara gatubarn- snorungar!

saknar min ponny redan. buhu. han klippte mig snesigt värre så jag äntligen har fått den frisyr som jag velat att ha sedan jag gick i nian. jag tänker aldrig mer betala en frisör att röra  mitt hår igen nu när jag har en egen;)

blev avritad oxå och det var löjligt hur lik jag är en vis person, som jag inte vill vara lik, jag vill inte vara lik någon av dem. jag vill bara mig själv. snälla sluta säga att jag är lik. jag vill vara en egen individ.

men nu så måste jag väl sluta, kan inte var ahär hela dagen, hehe puss

 
 
Ingen bild

sis

10 februari 2009 19:23

Hahaha du är för söt du sara..hoppas bara du vet att med "disco stick" så menar dom en killes..ja..du vet ! :P
modigt att ha det som rubrik! haha xD

 
alex

alex

15 februari 2009 14:04

kan du gå till min blogg och vara med i min omröstning.

http://sweetalex

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Sara Eliasson - 11 september 2015 12:59

jag känner mig så otroligt ensam utan min fina fästman att komma hem till efter jobbet, men jag vet att han älskar hålla på med militären så jag antar att det som gör han lycklig gör mig lycklig. helt otroligt att vi har klarat ett helt år och en m...

Av Sara Eliasson - 14 juni 2015 10:59

Wow vad jag inte alls bryr mig om att lisa holm är död. Finns 5 minnes grupper! 5! Lol som hon kan se dem liggandes på bårbordet. Jag blir äcklad av att se folk som försöker få pk poäng av någons död. För lets face it, unga människor dör en hemsk d...

Av Sara Eliasson - 7 maj 2015 21:52

tja så jag testar saker, kollar på hockey spelar carrie underwood för mig sj och njuter av att börja kunna andas igen efter två veckors förkylning. fundera lite på varför så få gillar country, kanske för att de är så gammaldags för de flesta, tr...

Av Sara Eliasson - 25 mars 2015 21:54

egentligen så handlar det inte alls om att jag inte har lust, det är mer om att jag är övertygad om att jag en dag kommer säga något orespektfullt/sant (alla gånger sant, c'mon its me) mot någon som är i min omgivning. faktiskt så kliar det litegra...

Av Sara Eliasson - 29 december 2014 23:21

insåg att jag sjunger igen, har efter en smula klagan från robert om att jag varit tyst länge börjat igen, lite skumt från början, när det en gång varit som att andas för mig, men nu är det i gång igen, jag kanske inte tänker göra det på beställning ...

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards