Alla inlägg den 5 februari 2010

Av Sara Eliasson - 5 februari 2010 19:14

har börjat att tänka mer och mer på en viss person som jag verkligen trodde att jag hade släppt vid det här laget men det verkar som att mitt inre har något annat att säga till om.

fan.

fan.

fan.

fan.



har träffat tusentals människor jag inte har sett på år och dar och inser att jag verkligen har tappat många som jag brukade vara nära vän med förut, sad but true.


såg på ''supersize me'' härromdagen där de visade vad maten som mcdonalds gjorde förstörde ens kropp mer än vad de som söp regelbundet gjorde med sin, inte för att jag äter snabbmat ofta men det är sådana stunder då man tänker att man ska bli vegan(vilket jag har provat och trust me, jag pallar inte det) haha

men iaf så det är ju ändå rätt konstigt att Usa som ska vara det ledande landet i västvärlden låter sitt land bli marinerd i droger och snabbtmat som visar tydliga bevis att man kan dö av om man äter det mer ofta än sällan.

man bara seriöst.


att det finns folk i USA och säkerligen Sverige med som går ditt mer än 4 -5 ggr i veckan.

seriöst.

vem orkar äta skräpmat 4-5 ggr i veckan?

enda anledning för att jag ens kan skriva det här är för att jag vet att Mcdonalds eller någon annan snabbmatskedja redan är full upptagna med att proppa folk fulla med skit och att jag aldrig skulle jobba på ett sådant ställe, heller vården då det är en insats i en annans människas liv och inte en dödsdom man server en människa.


men som sagt, jag vet, people som jobbar måste oxå äta, jag gnäller inte på personalen, mer på företaget som medvetet vet att de förgiftar folk men vägrar att erkänna det och i stället låsas vara någon slags hälsoguru med salladers som har mer skit i sig en vad en big mac har.

tvi.


jag ska faktiskt försöka att göra ett medvetet val att sluta med socker,iaf sådana saker man faktiskt vet har det mkt av som typ dricka, godis, kräm eller jucie.

det har gått två dagar sen jag började, och jag håller allvarligt på att riva håret av mig och min brosa som ocå skulle vara med i våran ''sockerpakt'' har redan gett upp. det borde säga mer att det inte är smaken vi gillar, vi är helt enkelt socker-junkies- beroende av socker som finns omkring oss.

förjävligt.


nu ska jag gå och intala mig ett tag till om att det faktiskt går att leva utan socker.... jesus..

puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards