Alla inlägg den 26 februari 2010

Av Sara Eliasson - 26 februari 2010 11:59

hello mina kära ev läsare, i dag ska jag åka hem igen efter en ungefärlig vecka i huvudstaden.

tyvärr råkade jag pricka in precis de dagarna som det har varit ''snöstrorm'' här nere och jag kan inte säga mer än att på råda på allt behöva se på de lokala nyheterna om samma sak som riksnyheterna handlade om, dvs vädret har varit ytterst skrattretande då jag som är född och uppvuxen i härnösand tyckte att det var en helt vanlig dag när det snöade då den såkallade snöstormen inträffade. ha.

men iaf nog om det.

har inte hänt så mkt, har mest suttit på kvällarna ochstirrat ut i skymmingen mot globen och dess alla färger då där jag bodde var kanske bara en kilometer i från den, skönt när man skulle in till centrum iaf.


jag vet inte men på något sätt råkade jag och min bror hammna på östermalm när vi spatserade runt gatorna utan att ha en aning om vad vi skulle göra då jag sara, är nog världshistoriens enda människa som gått igenom stockholms finare kvarter och nk i mjukisar. ,mohahaha!

okey, kanske inte enda men det var ändå roligt att se miner på alla cafelattedrickande människor när jag kom gående,sara 1- snobbiga människor 0.


hittade  eller ja, hittade och hittade jag råkade se en kyrka där jag drog in mina familjemedlemmar där de precis hade börjat en konsert med chopin, stannade ett tag för att lyssna, mkt vackert, mkt vacker kyrka oxå.

santa clara kyrkan var det btw.


ska åka hem i dag och i morgon blir det ansiktsbehandlingar med mina älskade lilla bästa vän lisa som leder. det ser jag fram emot då jag heöa tiden var den som testat stackars lisas säljarkunskaper på mig... utan framgång;D

men jag älskar henne iaf och hon är en slug liten säljare när det kommer till kritan, go lisa, go<3


eftersom min dator är lite paj(årets underdrift) så kanske jag inte kommer att blogga exat lika mkt som förut men ska försöka att anfalla andras datorer för att skriva av mig den lilla delen av allt jag egentligen skulle vilja säga:P


men ska dra nu, ska åka bussen vid 2 och kommer hem vid 8.... yey......-_-


PUSS

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards