Alla inlägg den 28 februari 2010

Av Sara Eliasson - 28 februari 2010 14:53

hej hejp  äntligen tillbaka i den nordligare delenn av sverige igen, har varit fullt ös hela freakinbg helgen från böran till slut då jag ungefär en timme efter att klivit av bussen från sthm hammnade på förfest hos emelie och hammnade ute på krogen med resten av människorna som orkar att vara vaken efter elva på kvällen, slog nästan ihjäl mig på kuppen menhe, jag landar alltid på fötterna;)


i går var jag med lillis aka lisa min underbara syster som drog med mig på en födelsedagfest i sundsvall vilket var konstigt och roligt på bara det sättet det kan vara när jag och lisa är med;D

gick senatre ut på avenyn där sara slapp att betala inträdde och gled förbi i kön, haha det kändes bra:P


hade asroligt och mja vad säger man i bland träffar man personer som man har ett konstigt förflutet med... haha


nu ska vi bara vänta och se vad som händer..

men jag säger bara en sak


sorry Ke$ha, but the party dont start untill we arrive



puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2010 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards