Alla inlägg den 1 april 2011

Av Sara Eliasson - 1 april 2011 10:36





   hello, i stället för att skriva om den grå dagen tänkte jag vara dryg och slänga upp lite funfacts om saker jag gillar/inte gillar och funderar över, enjoy!


1.jag är rädd för Zlatan, jag skojar inte heller, skulle jag se honom skulle jag springa och gömma mig, en människa som pratar om sig sj i tredje person är aldrig helt rätt.

2.jag är övertygad om att Lady Gaga har snott sitt namn från Queen - Radio Gaga, youre a thief gaga, a thief!

3.jag önskar att jag kunde rulla axlarna som den teckande tjejen gör i kanye west videon som jag glömt namnet på.

4.jag passar och trivs inte i blont som ni kan se på bilden, var blond för tolv timmar innan jag färgad över det för att få den brunfärg jag ville ha.

5.jag lyssnar på vash12349 när han pratar på sina walktroughs på spel i stället för musik, just nu lyssnar jag igenom Dead space för andra gången när jag skriver detta, men en sak är säker, jag älskar uncharted 2 among thives!

6.när det är grunder för oväder får jag alltid en känsla av dejavu, alltid, kanske ett tidigare liv?:D who knows?

7.okej det här visste ni redan, jag älskar Zombies men vet att det rent biologiskt sätt är omöjligt för en kropp att börja gå igen efter att likstelheten kicar in, sorry alla som väntar på outbreaket:D


nej jag kommer inte på något mer just nu, har säkert glömt hälften men det struntar jag i, ska hem efter jobbet och bara gosa ner mig i ett täcke och äta knäckebröd med kaviar:D

puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards