Alla inlägg den 4 april 2011

Av Sara Eliasson - 4 april 2011 10:11

där fick du din gapiga apa!

hahahhahaha

är det ingen annan som skrattar då? bara jag och 4 åringarna... ahh okej...:D


har ont i mina fingar på den högra handen precis där man böjer dem i lederna so bear with will ya?


ingen walking dead men ett par turer runt hammnen och fängelset, blev förundrard över att min kondis är bättre än vad jag trodde att den skulle vara, allså bottenkörd men icke det gick lätt som ett spår och jag log till och med åt en annan tjej som var ute och sprang:D

om ni råkar känna mig vet man att jag inte ler när jag är på stan sj, kan vara en del som bidragit till att folk tror jag är gjord av sten.


hemska liv, hemska hemska liv, man borde inte klaga... liv som varit ett skal av vad ett liv ska vara...


man borde inte klaga (en ultra svensk attityd) har jag rätt eller har jag rätt

?

åhh varför har jag kramp i handen? sadface.

ska prova gå ut i dag med trots min ljumske som fick sig en smäll när jag sprang ner till jobbet direkt från sängen, huhu:( stackars sara D:


puss

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards