Alla inlägg den 11 april 2011

Av Sara Eliasson - 11 april 2011 10:00

hej hej igen, nu bloggas det igen för fulla muggar!

har egentligen inte gjort så  mkt men ändå finns saker som jag känner att det kan vara värt att få ut i rymden iaf.


har läst boken kriget är över av Morgan Alling förra veckan och när jag var och jobbade gjorde jag ingenting annat än att vilja komma hem för att fortsätta läsa, nog för att det bara var en dag det var så eftersom jag var klar 2 dagar efter jag lånat den och inte ens i närheten av vad jag kände när jag väntade på twilight ( water for elephants, really Robert Pattinson? . relly? another drama movie, you pussy.  = sara och drama, im slapping that bitch) men iaf blev förvåna,road,ledsen och förbluffad över hur mkt man kände igen sig i olika siutaioner hans uppväxt hade erbjudit även om min uppväxt inte var exat likadan som hans.

jag har inga problem att låta folk veta att jag haft en jobbig uppväxt eftersom jag inte är rädd för den eller försker att spola tillbaka tiden.

det bästa exempelt jag kan komma på är att en tjej började gråta när hon hörde hur jag haft det och hon har inte haft det lätt själv heller, jag sj däremot känner inte så mkt gentemot det förflutna nuförtiden, det var som när jag slutade högstadiet, samma dag jag slutade så såg jag aldrig mig mer om igen över den tid som varit, jag tror man begraver sig själv annars i något man inte kan göra någoting åt ändå när dagen är över.


är det något jag hatar så är det när folk tar på sig OFFER-KOFTAN och bara känner att livet är skit på grund av vad andra gjort/sagt/behandlat dig, du kan bara bli trampad på av andra om du själv tillåter det, jag har tillåtit det, men nu skulle jag bita foten av den som ens försökte.


så lev ditt liv med bakgrund och inte med bagage.


puss


mit ben gör fortfarande ont, weei.





Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
        1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards