Alla inlägg den 9 januari 2012

Av Sara Eliasson - 9 januari 2012 01:57

kära lisa, så mkt skit vi gått igenom, så mkt fånigheter, alkohol och trams.

jag vill bara säga att du är en av de bästa sakerna som har hänt mig.

det är lätt att glömma bort det när vi inte ses lika ofta, men tiden har sin gång och livet förändras fast jag fortfarande kan längta mig tillbaka till de år vi hade då allt handlade om att ha kul och varandra, en tid då bekrymmer inte var lika stora som nu, eller lika avgrundsdjupa som de kan vara.

jag kan fortfarande se tjejen med tandställning som förvirrat ser bort den dagen då vi träffades första gången, så min ultrasuperdupersis, så ska jag ge dig några av de miljoner skälen till varför jag älskar dig, av hela mitt själ.


Du är hon som alltid får mig att skratta, du är hon som provar kläder med ett belåtet leende på läpparna och sjunger med till texten av livin on a prayer utan en som helst tanke på att det är folk som lyssnar.

hon som spelar om stycket 3 gånger på pianot för att jag ska inse vart jag ska börja sjunga och inte har något emot att planka med mig i räddsla om att bli upptäckt.

du är hon som vågar släppa loss med mig på dansgolvet när alla andra tröttnat eller fegat ur, du är hon som uppmuntat mig att ta stegen framåt i mitt liv när alla andra tittat på.

Du är hon som ser när jag är ledsen även om jag låsas var glad, och frågar hur jag mår när alla andra nöjer sig med att ta den mask jag sätter upp, för det är så du är Lisa, du är den som ställer upp för en om man behöver dig oavsett vad det än gäller.

du är och förblir en del av mitt hjärta ( kommer alltid att slå för dig, oavsett)


därför har jag nu skrivit detta som en påminnelse om hur fantastisk jag tycker du är och alltid kommer att vara.

när du tvivlar så läs om det igen, för jag tänker aldrig att överge dig.


med kärlek

Sara

Presentation


Så mkt och Så lite tjej som man bara kan vara.
det är nog en bra förklaring på mig.

Senaste inläggen

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Tidigare år

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards